Shadow

Sezonul de iarnă va aduce croazierele mai aproape de cifrele din 2019

Industria croazierelor se află în mijlocul sezonului de iarnă și obiectivul său este ca activitatea în această perioadă să contribuie la o apropiere și mai mare de rezultatele din 2019. Acest segment este conștient că mai are încă un an până la atingerea obiectivului, după cum a recunoscut CLIA, de aceea continuă să împingă în această direcție. 

Industria de croazieră din Europa și Marea Mediterană estimează că până la sfârșitul anului 2022 va ajunge la 38,6 milioane de pasageri, ceea ce reprezintă 63% din nivelul anului 2019, când a înregistrat 53,6 milioane de pasageri de croazieră, potrivit cifrelor colectate de CLIA.

Printre tendințele generale, asociația patronală internațională evidențiază căutarea de către călători a unor  experiențe mai personalizate și proliferarea utilizării noilor tehnologii, precum dispozitivele wearable, proces care s-a accelerat ca urmare a pandemiei.

„Este un fapt că industria își revine treptat”, au confirmat cei de la Costa Cruises, atât de mult încât studiul estimează și că țările europene din Marea Mediterană ar putea primi 48,6 milioane de deplasări de pasageri în 2023.

Costa Cruises: „Suntem încântați că am reușit să avem 10 nave care operează în sezonul de vară și iarnă și suntem optimiști pentru 2023”. 

În ceea ce privește sezonul de iarnă, din decembrie până în martie 2023, Costa Toscana va naviga prin Emiratele Arabe Unite, cu oprire în orașele emblematice ale acelei regiuni, precum Dubai, Muscat și Abu Dhabi, unde pasagerii de croazieră vor putea face excursii și cunoaște o cultură diferită.

Pe de altă parte, din decembrie până în martie, compania de transport maritim va închiria o croazieră prin apele cele mai calde ale insulelor din Caraibe Barbados, Jamaica, Guadelupa și Martinica, la bordul Coastei Pacificului și pe itinerarii de 8-15 zile, au raportat surse din companie către Hosteltur.

În această iarnă, croazierele Costa Smeralda și Costa Fortuna vor vizita destinații mediteranee precum Santorini, Roma sau Barcelona, cu itinerarii de 4 până la 15 zile. 

Și pentru acest Crăciun și Revelion, compania de transport maritim a pregătit mai multe itinerarii: Insulele Caraibe sau Costa Pacifică sau Costa Fascinosa, Emiratele Arabe Unite cu Costa Toscana, Insulelei Greciei cu Costa Deliziosa și Marea Mediterană de la Barcelona cu Costa Smeralda.

MSC stabilește recorduri

La rândul său, MSC Cruises a atins o altă etapă în istoria companiei, înregistrând în octombrie recordul de vânzări într-o lună. Aproape 400.000 de rezervări de pasageri au fost făcute luna trecută pentru itinerariile de iarnă 2022/23 și vara 2023 în flota sa globală.

Navele MSC prezintă niveluri de ocupare peste media istorică, atât pentru iarna 2022/23, cât și pentru vara 2023. 

Compania a înregistrat un număr mare de rezervări pentru toate navele sale, inclusiv pentru cea mai recentă navă emblemă, MSC World Europa, pentru MSC Seascape, care urmează să se deschidă în decembrie anul viitor, și pentru MSC Eurybia, care va intra în serviciu la jumătatea anului viitor.

Caraibele își menține popularitatea

Croazierele în Caraibe sunt în această iarnă principalul pariu al companiei de transport maritim Royal Caribbean, care a permis diferitele itinerarii care pleacă din porturile din Florida și Texas. Deși unele dintre călătoriile sale de iarnă au plecat și din Australia și Singapore.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.