Operatorul de turism german Schauinsland-Reisen a obținut rezultate record atât la facturare, cât și la rezervări și se vinde bine și în sezonul de iarnă. Prin urmare, lasă în urmă succesul obținut înainte de pandemia de COVID-19 care a început in 2020 și care a dus la o revenire semnificativă a vânzărilor angro.
Mai exact, cifra de afaceri a brandului a fost de aproape 1,9 miliarde de euro în exercițiul financiar 2021/2022, care s-a încheiat în octombrie, și care este cu 34% peste cei aproape 1,4 miliarde de euro facturați în perioada 2018/2022, anul anterior a fost declarată criza de sănătate din cauza noului coronavirus.
Volumul de clienți Schauinsland-Reisen a crescut și el în comparație de perioada de dinainte de pandemie, cu 7,5% mai mult decât cei 1,64 de milioane acumulați în 2019.
Turoperatorul a dezvăluit că principalele destinații mediteraneene au fost Grecia și Insulele Canare, și că fiecare dintre ele a cunoscut o creștere de 25% dată de perioada pre-pandemică. Au crescut și rezervările pe segmentul de distanță lungă, în special în Republica Dominicană.
Dintre tendințele observate în ultimul an, operatorul de turism evidențiază o cerere mai mare de pachete turistice, ceea ce s-a soldat cu o creștere mare a veniturilor, deoarece mulți turiști au alocat mai mulți bani vacanțelor lor în ultimul an. De exemplu, au fost rezervate locuri de cazare de categorie superioară.
Mai multe informații despre Schauinsland -Reisen în știrile:
– Explozie de rezervări în Germania în mai: depășind deja nivelurile din 2019
– Schauinsland lansează vara 2021, după ce a scăzut în 2020
Privind în perspectivă, Schauinsland-Reisen se așteaptă să atingă o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de euro în 2023. Între timp se anticipează că sezonul de iarnă va înregistra o creștere de două cifre a cifrei de afaceri. comparativ cu aceeași perioadă din 2021, și o creștere a cifrei numărului de clienți, după cum a dezvăluit fvw.
Sursă: hosteltur.com