Shadow

Sabre dezvăluie cum va arăta călătorul din 2022

Companiile din domeniul turismului funcționează într-o lume foarte digitalizată, dominată de așteptările clienților în evoluție rapidă. Acest lucru a fost subliniat de directorul regional al Sabre pentru sudul Europei, Andreas Syrigos, care a subliniat că „economia digitală și globalizarea au creat o explozie de oportunități. Cu atât de multe opțiuni, călătorii vor cere mai multă calitate, viteză și personalizare ca niciodată”. În acest sens, Syrigos a definit care trei tipuri de călători vor conduce cererea turistică în 2022. 

 

Consumatorii doresc relevanță, așa cum a afirmat Andreas Syrigos: „Vor oferta corectă și recomendarea corectă, precum și alegerea și personalizarea mai mare. Vor fi recunoscători odată ce vor putea călători din nou și vor să profite la maximum de experiență. Știm cu toții acum că nu putem considera din nou de la sine înțeles, așa că nu vom dori să pierdem o clipă făcând lucruri care nu se potrivesc cu noi„. 

 

Desigur, la aceasta se adaugă faptul că în zilele noastre căutăm cu toții, adaugă el, „experiențe sigure și vrem să obținem reconfirmări în timpul călătoriei, de la transporturi la zboruri, sejururi la hotel și vizitarea destinației. Furnizorii de turism au nevoie de o soluție tehnologică end-to-end pentru un scenariu 360 care oferă o experiență de cumpărare bine informată și sigură pe web, precum și un proces de rezervare convenabil”. 

 

De asemenea, călătoriile vor continua să fie operate într-un număr tot mai mare de zone cu bule sigure complet lipsite de COVID sau cu incidența scăzută, cum ar fi cea care leagă Australia și Noua Zeelandă. Directorul regional al Sabre pentru sudul Europei prevede că „cererea pentru noii destinații poate crește odată ce călătoria este din nou sigură”. 

 

Mai multă personalizare și consecințele sale

Este clar că personalizarea este o tendință cheie în dezvoltarea ofertei turistice pentru următorii ani, tot mai solicitată de un client care dorește să se simtă unic. Syrigos a detaliat modul în care companiile din sector se pot adapta și răspunde în mod adecvat la această nevoie. 

 

Astfel, în cazul specific al companiilor aeriene, el a citat oferta în creștere de servicii ancillary, „de la un upgrade la un loc mai bun până la posibilitatea de a verifica un bagaj suplimentar sau divertismentul de zbor. Combinația acestor produse accesorii în diferitele tipuri de tarife este o alta strategie eficiența pentru a răspunde așteptărilor din ce în ce mai mari ale clientului, personalizând oferta și crescând în același timp profitul companiei aeriene„. 

Pentru Andreas Syrigos, „pe măsură ce automatizarea este mai crucială pentru a reduce costurile și a evita stresul experienței călătoriei, sunt mai necesare decât niciodată instrumente integrate cu acest scop”

 

Dar această loialitate dinamică și personalizarea necesită, de asemenea, un nou sistem care poate funcționa fără probleme pe tot parcursul călătoriei. Din acest motiv, el a recomandat companiilor din sector „să lucreze pentru a reduce silozurile de informații și chiar să analizeze oportunitățile cu alte industrii, pentru a oferi soluții care să ofere experiențe eficiente end-to-end, menținând valoarea brandurilor prin ajustări operaționale pe care trebuie să le îndeplinească”. 

 

Pentru a oferi aceste experiențe unice este esențială „utilizarea datelor și analiza acestora pentru a înțelege tiparele de rezervare ale potențialilor clienți. O strategie inteligentă de distribuție produce multiple rezultate pozitive furnizori și agenții, inclusiv o mai mare satisfacție și păstrare a clienților, precum și cresterea veniturilor și realizarea diferențierii strategice față de concurețti”. 

 

Cele mai cerute tehnologii pentru 2022

Și toate acestea cu tehnologia ca aliat. Dovada acestui fapt este că pentru Syrigos, „pe măsură ce automatizarea devine mai importantă pentru a reduce costurile și a evita stresul experienței de călătorie, sunt necesare mai mult decât oricând instrumente integrate în acest scop în procesul de post-rezervare, capabile să proceseze instantaneu cererile și modificările”. 

 

La aceste instrumente de automatizare se adaugă soluții flexibile de plată electronică, care ar putea fi cheia recuperării sectorului. Și este faptul că, dacă oferă facilități de plăți multi-bancare, multi-card și de credit și plăți anticipate, așa cum a explicat managerul Sabre, „pot permite agențiilor de turism să selecteze cea mai bună opțiune de plată și cu cele mai favorabile condiții. Sabre Virtual Payment, de exemplu, le oferă, de asemenea, o protecție financiară binevenită”. 

 

În cele din urmă, după cum a concluzionat el, „inteligența artificială și machine learning vor ajuta furnizorii și agențiile de turism să ofere mai rapid conținut foarte relevant și personalizat pentru a răspunde mai bine la cerințele călătorilor de astăzi și pentru a crește veniturile și oportunitățile de creștere a marjelor„. 

 

Acesta este un tip de inovați care, în cuvintele lui Syrigos, „poate schimba regulilele jocului”, în care compania lucrează cu „Sabre Smart Retail Engine, dezvoltat în colaborare cu Google pentru a crea un motor de distribuție care generează oferte inteligente și personalizate, cu prețuri dinamice și disponibilitate pe baza informațiilor actuale ale pieței. În acest fel, agențiile își vor îmbunătăți marketingul prin creșterea conversiilor și optimizarea loialității clienților”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.