După ce, în urmă cu câteva săptămâni, a blocat accesul mai multor agenții de turism (OTA) la canalul sau de vânzări. Ryanair a încheiat în ultimele zile înțelegeri cu unele dintre acestea pentru a le permite să vândă biletele sale. După Kiwi și LoveHolidays, compania aeriană low-cost a autorizat TUI să ofere zborurile și serviciile auxiliare clienților în cadrul pachetelor de vacanță. Acordul anunțat săptămâna trecută stabilește condiția de a nu suprataxa produsele companiei aeriene.
În plus, clienții TUI vor fi asigurați că datele lor de contact și de plată sunt furnizate de către Ryanair. Compania aeriană se asigură că aceștia au acces direct la contul myRyanair și primesc informații despre zboruri prin e-mail.
„Acest acord diferențiază în mod clar TUI de OTA-urile pirat neautorizate, care continuă să jefuiască și să suprataxeze clienții, cu marje ascunse, și să furnizeze informații false de contact și de plată către Ryanair”, a precizat compania aeriană într-un comunicat.
De asemenea, se explică faptul că clienții TUI vor putea cunoaște prețurile reale ale companiei aeriene și vor beneficia de planuri de plată flexibile, precum și de protecția sistemului ATOL (un fond de garantare care protejează utilizatorii în cazul în care o companie aeriană sau un grup turistic își încetează activitatea) și „nu vor mai fi nevoiți să parcurgă progresul de verificare a clienților Ryanair prin care trebuie să treacă în continuare clienții OTA-urilor pirat neautorizate”, adaugă firma irlandeză.
Prin acordurile încheiate în ultimele zile cu diferite OTA-uri, „compania continuă să demonstreze modul în care OTA-urile pot lucra în mod transparent cu companiile aeriene fără să înșele sau să păcălească clienții cu marje ascunse, suprataxe și taxe de „servicii fabricate”, insistă compania aeriană.
Mai multe știri despre subiect:
– Un tribunal din Milano respinge pretențiile Lastminute la adresa Ryanair
– Ryanair și agențiile, în conflict cu privire la politica de vânzare a zborurilor
– Ryanair își avertizează clienții cu privire la „practicile anti-consumator ale OTA-urilor”
Sursă: hosteltur.com