Shadow

Ryanair își avertizează clienții cu privire la „practicile anti-consumator ale OTA-urilor”

Ryanair i-a îndemnat pe călători să facă rezervări direct la compania aeriană susținând că multe agenții de turism online (OTA) oferă detalii de contact și de plată „incorecte” și oferă tarife „false”. Compania aeriană low-cost spune că dorește „să-și protejeze clienții de practicile proaste ale OTA-urilor”. 

Compania aeriană precizează într-un comunicat că agențiile de turism online furnizează adesea date inexacte despre pasageri, ceea ce poate împiedica pasagerii să își gestioneze rezervările și să facă declarațiile de securitate necesare pentru călătorie, precum și să-i împiedice să primească informații importante despre călătoria lor, inclusiv posibile modificări ale orelor de plecare, întârzieri și actualizări privind anulările.

La rândul lor, aceștia consideră că OTA-urile continuă să inducă în eroare pasagerii, făcându-i să creadă că obțin cel mai ieftin preț disponibil, prin anunțarea falsă a a unor tarife mai mici decât tarifele proprii ale companiilor aeriene. Cu toate acestea, aceste „tarife reduse” nu sunt adesea decât niște momeli pentru a atrage clienții înainte de a aplica suprataxe ascunse de până la 200% în unele cazuri”, spune purtătorul de cuvânt al Ryanair, Dara Brady.

Ryanair își consolidează campania împotriva OTA: tarife mincinoase și date inexacte
Compania low cost asigură că OTA oferă date inexacte care fac mai dificil contactul cu pasagerul. Sursă: Ryanair.

Brady subliniază că agențiile online „nu numai că taxează clienții cu mai mult decât tariful real al Ryanair”, dar oferă adrese de e-mail incorecte pentru pasageri, impiedicând informații esențiale despre zborurile și upgrade-urile lor.

În plus, spune purtătoarea de cuvânt a companiei aeriene low-cost, „multe OTA-uri ascund pasagerilor detaliile rezervărilor lor, împiedicându-i să le acceseze și să le gestioneze ei înșiși, de exemplu, pentru a confirma că bagajele pe care le doresc să le transporte respectă regulile de securitate ale zborurilor.

Ryanair face de mult campanie împotriva agențiilor online și spune că va „continua să crească gradul de conștientizare și să protejeze clienții de practicile anti-consumator ale OTA-urilor„.

A se citi și: Plângere împotriva Ryanair pentru că a solicitat recunoaștere facială.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.