Shadow

Rezervarea de activități online: călătorul nu-și amintește brandurile utilizate

Aproape jumătate dintre turiștii care rezervă călătorii și activități online nu-și amintesc la ce companie au făcut rezervarea, potrivit unui studiu realizat de compania Arival, specializată în experiențe la destinație, și de firma de cercetare de piață din industria turismului Phocuswright

Patruzeci la sută cred că au rezervat „prin Google„, iar aproape unul din cinci cred că au rezervat „prin intermediul  aplicațiilor de social media„, locuri care de obicei nu vând excursii și activități, potrivit raportului „The 2023 Experiences Traveler”.

Cu toate acestea, aproximtiv 35% dintre respondenți își amintesc că au rezervat prin intermediul unei „agenții de turism online generale”, cum ar fi Expedia, Viator sau GetYourGuide.

Studiul, care a analizat opinia a peste 3.000 de adulți din Statele Unite, Regatul Unit, Franța și Germania în al treilea trimestru al anului, relevă o lipsă generală de cunoaștere a operatorilor și a brandurilor online care vând excursii și activități, ceea ce, potrivit concluziilor sale, reflectă fragmentarea pieței și competitivitatea peisajului digital.

Raportul The 2023 Experiences Traveler a fost publict înainte de Conferința Arival 360 de la Berlin, singura la nivel mondial dedicată vizitelor ghidate, atracțiilor și experiențelor de călătorie. A avut loc între 5 și 7 martie cu ocazia ITB Berlin.

„Industria călătoriilor și a activităților este foarte fragmentată, iar găsirea și alegerea lucrurilor de făcut rămâne încăpățânat de dificilă pentru călători”, spune Douglas Quinby, cofondator și CEO al Arrival.

El subliniază că aceasta este o decizie mult mai complexă decât alegerea transportului sau a cazării: „Decizia de a va petrece timpul și de a te asigura că ceilalți călători vor avea o experiență plăcută este un factor important. Călătorii folosesc mult mai multe surse de informații, online și offline, pentru a găsi și a alege obiectivele turistice, atracțiile și experiențele pentru călătoriile lor.

„Din rezultatele noastre reiese clar că sectorul suferă de o lipsă de conștientizare a brandului și că piața online este mult mai competitivă”, spune directorul general al Arival. 

„Acest lucru arată cât de important este pentru ca brandurile de experiențe de călătorie să aibă un marketing puternic pe mai multe canale online și offline, făcând cât mai ușor posibil pentru călători să găsească și să rezerve experiențele lor”, adaugă el.

Mai multe informații în:

Tururile și activitatile la destinație ale viitorului…și sunt aici

Mahmureala pandemică determină rezervarea de excursii și activități la nivel global

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.