Pentru a oferi consumatorilor încredere în procesul de redeschidere a turismului, agenția de promovare VisitEngland, în colaborare cu organizațiile naționale de turism din Scoția, Țara Galilor și Irlanda de Nord, a lansat un certificat de calitate turistică pe care îl pot arăta unitățile care respectă o serie de protocoale.
Certificatul „We’re Good To Go” (Suntem pregătiți) distinge firmele din turism care s-au conformat recomandărilor guvernelor lor și ale autorităților din sănătate. În plus, pentru a-l putea afișa la instalațiile și platformele online, trebuie să fi trecut un audit de risc împotriva COVID-19 și să urmeze procesele necesare.
Programul este gratuit și pentru a obține marca, companiile trebuie să completeze o autoevaluare pe site-ul web al VisitBritain, inclusiv o listă de verificare care confirmă faptul că au implementat procesele necesare înainte de a primi certificarea pentru a o expune în instalațiile și pe platformele lor online.
Companiile sunt evaluate în conformitate cu recomandările naționale respective, inclusiv protocoalele de distanțare socială și curățenie.
Autoevaluarea include linii directoare specifice industriei, inclusiv cazare, atracții pentru vizitatori, restaurante și pub-uri, săli de conferințe și evenimente de afaceri și operatori de turism și autocare cu indicatoare pentru îndrumări suplimentare din partea asociațiilor din industrie și comerț, după cum este necesar.
Potrivit ministrului turismului, Nigel Huddleston, „acest nou ecuson își propune să arate că companiile turistice, destinațiile și atracțiile îndeplinesc recomandările oficiale. Punerea siguranței ca prioritate principală și reînvierea industriei din Marea Britanie.
Sursă: hosteltur.com