Shadow

Platformele de rezervări online ajung și la camping

UNWTO (Organizația Mondială a Turismului) a dezvăluit că aproape 75% din turiștii din întreaga lume caută experiențe noi, care să fie unice și diferite în vacanța lor. Și una dintre zonele în care este aproape garantată este în spațiile de cazare în aer liber, unde o platformă de rezervare online este deja disponibilă o platformă de rezervări online este deja disponibilă de la start-up-ul Pitchup.com, datorită celor peste 3.800 de campinguri asociate din 59 de țări, care acumulează deja 14 milioane de vizite (115.000 zilnic), 154.000 de comentarii și 117.000 de imagini. 

Campingul din Zaragoza, Spania, care lucrează cu această platformă.

 

Funcționarea platformei

Însă Pitchup.com nu numai că ajută la cazare, ci oferă și informații despre diferite aspecte, precum trasee de ciclism, vizite culturale în regiune sau trasee de drumeție existente în zonele de apropierea campingului. În acest fel, utilizatorul își poate alege locul de vacanță cu toate informațiile de care are nevoie. 

 

Pentru a face acest lucru, trebuie doar să alegeți unde, când și ce tip de camping aveți nevoie (cort, rulota sau cabina) și apoi selectați dintre cele peste 80 de criterii disponibile și personalizând astfel selecția cât mai mult posibil. Dupa acești pași simpli, Pitchup.com ține cont de indicațiile utilizatorului pentru a-i oferi campingurile care se potrivesc cel mai bine nevoilor sale. 

 

Rezervarea se face ușor și rapid, în doar trei minute, de pe orice dispozitiv și cu confirmare automată prin SMS și e-mail. În ceea ce privește plata, Pitchup.com percepe doar tarifele pentru efectuarea unei rezervări corespunzătoare a 15% din prețul total. Suma rămasă va fi automatizată de sistemul său va fi plătită direct la destinație, în funcție de fiecare unitate. 

 

Proprietarilor unității de cazare le ia doar 10 minute pentru a se alătura, nu există contract de permanență și nu implică niciun risc, deoarece Pitchup funcționează exclusiv cu un comision de 15%, deci dacă nu există nicio rezervare, campingul nu plătește nimic. Și datorită sistemului de plată Payup, acesta se încarcă automat în contul bancar fără nicio intervenție din partea clientului. 

 

Implementare

Pitchup.com a luat naștere în 2009, datorită lui Daniel Yates, un antreprenor britanic care, după etapa sa ca manager la LastMinute.com, a vrut să se dedice adevăratei sale pasiuni, campingurile cu scopul de a facilita procesul de rezervare în ele. În prezent este disponibil în aproximativ douăzeci de limbi și are 34 de angajași, sprijiniți de aproximativ 34 de traducători autohtoni. 

 

De fapt, în 2018 și-a extins prezența în Africa, Europa, America și Asia, consolidându-și clar oferta în destinații exotice, după ce a înregistrat în ultimele 12 luni un record de 310.298 de rezervări, cu 35% mai mult decât în anul precedent; ceea ce se traduce prin venituri în valoare de 27,2 milioane de dolari

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.