Shadow

Vola.ro a vândut peste 47.000 bilete de avion în campania Ieftinuarie

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presa Luna ianuarie a adus pentru cea mai mare agenție de turism online din România, www.Vola.ro, atingerea unui nou record în ceea ce privește numărul biletelor de avion emise. Astfel, peste 47.000 de bilete de avion au fost emise în luna ianuarie 2020, în creștere cu 60% față de luna precedentă și cu 10% față de luna ianuarie 2019. Campania Ieftinuare comunicată de Vola.ro a anunțat bilete de avion mai ieftine cu până la 60%, în prima lună a anului. Prețurile au început de la 20 euro/bilet de avion, iar diferența s-a văzut pentru peste 347 de destinații diferite din întreaga lume vândute de Vola pe perioada campaniei. Peste 47.000 de bilete de avion vândute în luna ianuarie 2020 În ianuarie 2019 au fost vândute peste 42.000 de bilete de avion, iar în 2020, 47.000...

Google Flights depășește Kayak și continuă să câștige

Intermediari
Intrarea lui Google pe piața metasearch-urilor a avut loc acum mai bine de o jumătate de deceniu, dar rămâne o obsesie atent urmărită în întreaga industrie. De la început, firma de consultanță PhoCusWright a urmărit cu atenție evoluția produselor de călătorie ale lui Google și rolul său tot mai mare în procesul de căutare și rezervare a călătoriilor.    Google câștigă teren, în special la zboruri, unde se pare că a depășit deja motoarele de căutare precum Kayak în traficul general și referințe. În plus, Google Flights și Hotel Ads trimit mult mai mult trafic site-urilor hotelurilor și companiilor aeriene decât către OTA.    Google Hotels este încă un jucător relativ mic în meta căutarea de hoteluri în prezent, dar este în creștere, mai ales că sursa de trafic către hoteluri. De f...

Roboții hotelului din Japonia concediați pentru că sunt inepți

Hoteluri
În vara anului 2015, a fost deschis primul hotel gestionat de roboți și unii au crezut că viitorul este deja aici și că în scurt timp toate hotelurile vor fi așa. Nimic nu poate fi mai departe de adevăr: Hotelul Henn-na (ciudat în japoneză), din Nagasaki, a fost nevoit să renunțe la serviciile a mai mult de jumătate din personalul său robotizat pentru că crea mai multe probleme decât le rezolva, după cum a informat The Wall Street Journal.    Dintre cei 243 de roboți care au funcționat în instalațiile sale, nici măcar cei mai emblematici nu au fost salvați, precum velocirraptores care asistau clientul la recepție, întrucât aveau nevoie de ajutor uman pentru a fotocopia pașaportul uman pentru a face check-in-ul. Nici nu știa să răspundă la întrebările care îi se adresau cu privire la dest...

Comentarii negative: șase pasi pentru a minimiza impactul negativ

Actualitate şi Inovaţie
Este esențial ca, într-o lume digitală ca cea actuală, managerii și managerii de brand ai entităților turistice să aibă prezența online și să fie accesați prin intermediul diferitelor platforme de pe Internet. Dar accesibilitatea are și aspectul său mai puțin plăcut, așa că avocata Alyssa Antcliffe, de la Antcliffes Legal, sfătuiește cu privire la șase elemente cheie pentru gestionarea comentariilor negative și a consecințelor lor.    Economia digitală a fost construită pe evaluări și comentarii care permit utilizatorului să se uite pur și simplu la vitrinele magazinelor și în lumea online. Cu toate acestea, este nevoie doar de un client nemulțumit, vechi sau actual, pentru a distruge o reputație bună, postând un comentariu negativ, oricât de fals sau de înșelator ar fi, așa cum a mențio...

Las Vegas va primi o investiție de 15.500 mil. € în infrastructura turistică

Actualitate şi Inovaţie
Las Vegas va primi o investiție de 18.000 de milioane de dolari (15.500 de milioane de euro) în infrastructură turistică, printre care noi spații pentru congrese și convenții, complexe turistice, restaurante și experiențe, după cum a confirmat vicepreședintele LVCVA (Oficiul Turistic din Las Vegas), Chris Meyer.    Concret, în prezent se dezvoltă aproape un milion de metri pătrați concentrați pe segmentul MICE. Printre cele mai proeminente proiecte în acest domeniu se numără extinderea și renovarea districtului de convenții din Las Vegas Convention Center District care, cu un buget de 1,4 miliarde de dolari (1,2 miliarde de euro), va adăuga o suprafață de aproximativ 500.000 de metri pătrați la instalațiile sale, inclusiv o nouă sală de expoziții de aproximativ 200.000 de metri pătrați, ...

Condor, cu un nou propietar după falimentul lui Thomas Cook

Transporturi
Compania aeriană poloneză LOT va achiziționa compania germană Condor, după falimentul grupului britanic Thomas Cook, care a avut dificultăți financiare și a fost salvat de la insolvență datorită ajutorului financiar al guvernului federal german și al statului federal Hesse, unde compania aeriană își are sediul, cu un credit punte în valoare de 380 milioane de euro. Totuși, pe de altă parte, compania aeriană germană a făcut un management riguros și, în ciuda complexității din a doua jumătate, în decembrie anul trecut a raportat îmbunătățiri semnificative în anul fiscal 2018/2019, cu o creștere a profitului operațional de 32,4%, ajungând la 57 de milioane de euro și o creștere a veniturilor de 6%, ajungând la 1.700 de milioane de euro.  Condor și LOT au informat vinerea trecută într-o con...

KLM a transportat 35,1 milioane de pasageri în anul 2019

Transporturi
Comunicat de presă KLM Royal Dutch Airlines, cea mai veche companie aeriană comercială care încă operează sub numele original, anunță depășirea pragului de 35 de milioane de pasageri în anul 2019, având o creștere procentuală de 3% comparativ cu anul anterior. Pe parcursul anului 2019 compania și-a reînnoit flota cu 13 aeronave și a adăugat 6 noi destinații în portofoliul său. KLM operează în prezent 2 zboruri cu plecare din București spre Amsterdam la programul de iarnă și 3 zboruri la programul de vară. Acestora se mai adaugă zborurile operate în parteneriat cu Tarom, membru a aceleiași alianțe aeriene. Aproximativ 75% - 80% dintre pasagerii români călătoresc spre destinații intercontinentale, dintre care cele mai cerute sunt America și Asia, cu prețuri începând de la 500 euro....

TUI: „Digitalizarea este mega-tendința care ne va da controlul înapoi”

Intermediari
TUI, cel mai mare conglomerat turistic din Europa, a pășit acceleratorul proiectelor sale digitale, potrivit Friedrich Joussen, CEO-ul grupului la Forumul Exceltur.  Planurile acestei strategii au început în urmă cu șase ani, când TUI a observat apariția masivă a noilor platforme digitale "care deschideau noi oportunități hotelurilor de a ajunge la clienți fără intermediari, așa că știam că presiunea asupra prețurilor va fi enormă ... De aceea am decis că trebuie să ne schimbăm", a dezvăluit Friedrich Joussen. De ce e nevoie de schimbare? "Pentru a deveni un grup mai cuprinzător, cu hoteluri și croaziere proprii", a explicat el. "Acest lucru înseamnă că ar trebui să ne asumăm riscul ca acestea să nu fie pline". Friedrich Joussen: "TUI este acum o companie de turism integrată vertica...

SiteMinder a procesat peste 100 de milioane de rezervări hoteliere în 2019

Hoteluri
În 2019, SiteMinder a procesat 100 de milioane de rezervări online, ceea ce se traduce la 292.167 pe zi. Este prima dată când o platformă de distribuție hotelieră bazata pe cloud procesează acea cantitate de rezervări.    Iulie a fost luna cu cele mai multe rezervări ale anului, cu un total de 9,68 milioane, iar în cursul anului 2019 veniturile totale generate prin SiteMinder au ajuns la 28,8 miliarde de euro.    Un sejur la hotelul Chelsea din Köln (Germania), a cărui valoare a fost de 94,14 euro, este ceea ce a stabilit recordul.    "Suntem încântați să sărbătorim această etapa importantă cu SiteMinder. Platforma sa ne-a facilitat foarte mult munca zilnică și ne-a permis să creștem atât în anotimpurile înalte, cât și în restul anului, dincolo de venituri", a declarat Andrea Seinen,...

Un start-up românesc printre câștigătorii celui de-al doilea Concurs de Start-up-uri Turistice

Actualitate şi Inovaţie
Organizația Mondială a Turismului (OMT), în parteneriat cu Globalia, a premiat cele opt proiecte câștigătoare ale celui de-al doilea Concurs de Start-up-uri Turistice, care are drept scop "identificarea noilor companii care vor conduce transformarea sectorului în cadrul inovației și sustenabilității".    Gala decernării premiilor a avut loc luni, 20 ianuarie, la sediul Wakalua din Madrid, centrul de inovație turistică promovat de Globalia în colaborare cu OMT. La eveniment au participat Javier Hidalgo, CEO al Globalia, Zurab Pololishkavili, secretar general al OMT, precum și reprezentanți ai companiilor colaboratoare care vor participa la promovarea ulterioară, căutarea investițiilor sau implementarea proiectelor pilot cu câștigătorii.    Printre aceștia se numără Miguel Arias, directo...