Hotelierii trebuie să își schimbe atitudinea față de OTA. Asta crede David Allan, directorul general al Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront. Acesta a subliniat că o agenție online „nu mi-a spus niciodată la ce preț ar trebui să vindem spre deosebire de departamentul de ahiziții coporatiste sau angrosiști”.
„Cred că trebuie să existe o schimbare continuă în atitudinea industriei față de OTA, nu este cea mai rentabilă afacere a noastră, dar este cu siguranță un canal care merită utilizat și este, de asemenea, un canal care duce companiile către hoteluri„, a spus el.
La rândul său, directorul de distribuție și digital al Movenpick Hotels & Resorts, Amro Khoudeir, a insistat că „este o provocare” să ții pasul cu OTA-urile „și să te asiguri că nu ne fură mare parte din afacerile pe care le-am putut duce la hotelurile noastre oricum fără costuri mari de comision. Este mai degrabă o asociere”.
„Creșterea locurilor de rezervare a fost exponențială în ultimii 12 ani, că hotelierii am trecut punctul de cotitură”, încheie Allan.
Informațiile de referință sunt disponibile pe Hotel News.
Sursă: hosteltur.com