Shadow

Măsurile care ar îmbunătăți încrederea clientului corporativ

Turismul este unul dintre cele mai afectate de pandemia de COVID-19 și, în cadrul acestei activități, călătoriile corporative au fost unul dintre cele mai afectate segmente. De fapt, 93% dintre directori și-au redus călătoriile cu o medie 60% -78% pentru cei cu vârsta peste 55 de ani, potrivit unui studiu realizat de Amadeus între 1.400 de călători de business obișnuiți, care totuși încep să fie mai optimiști. 84% spun că vor călători dacă se aplică măsurile corecte de securitate, un procent care crește la 87% în cazul călătorilor frecvenți. 

Când vine vorba de recâștigarea încrederii pentru a-și reactiva călătoriile, călătorii acordă prioritate informațiilor despre restricțiile sanitare și de călătorie, precum și plăților contactless, peste teste și certificate de vaccinare, sugerând că aceștia caută instrumentele pentru a-și gestiona mai sigur propria călătoriile și riscuri, conform studiului.

Călătorii frecvenți evidențiază următoarele măsuri de securitate dintre cele nouă opțiuni: informația asigurarea medicală COVID-19 (8.4) și informațiile actualizate cu privire la restricțiile sanitare și de călătoriile la destinație (8.4%).

Călătorii coporativi sunt, de asemenea, sensibili la mediul economic. 96% confirmă că ar fi fericiți să rămână loiali politicii de călătorie a companiei lor dacă acest lucru ar însemna că s-ar putea justifica călătorii de business.

„Sunt dispuși să călătorească dacă există măsuri de securitate adecvate, ceea ce este extrem de încurajator pentru industria călătoriilor de business. Deși vaccinarea va necesita timp, există o serie de pași pe care companiile de călătorii îi pot face acum pentru a proteja și a liniștii călătorii„, a declarat Rudy Daniello, vicepreședinte executiv al Amadeus.

Managerul reamintește că există deja „inovații în ceea ce privește plățile mobile și cheltuielile care permit călătorilor să plătească contactless folosind telefonul mobil, directorul din contul bancar al companiei”.

„Inovațiile tehnologice pot face călătoriile de afaceri chiar mai bune decât în 2019”, adaugă el. 

În plus, călătorii pot accesa informații cu privire la restricțiile de călătorie, prevalența COVID-19 și factorii de igienă în momentul rezervării.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.