Marketing pe Instagram: acum este imposibil să trișezi

Instagram a început să elimine în mod sistematic „activitățile fără identificare”, care reprezintă mii de conturi în această rețea socială din ce în ce mai frecvent utilizată în campaniile de marketing turistic. Aceasta înseamnă că șterge „like-urile” false, fani artificiali și comentarii mincinoase furnizate de terți. 

 

Pentru a realiza această măsură, Instagram a anunțat că a construit o serie de instrumente de învățare automatică pentru a identifica cu precizie întreaga activitate falsă. 

 

Rețeaua socială afirmă că, „recent, am văzut conturi care folosesc aplicații de la terțe părți, pentru a-și spori în mod artificial audiența„. 

 

Expulzarea trișorilor din rețeaua socială nu este o chestiune minoră. În joc se află credibilitatea platformei și, prin urmare, viitorul model de afaceri, bazat pe publicitatea hipersegmentată

 

Trebuie reținut faptul că rețeaua socială Instagram a fost cumpărată în 2012 de către Facebook pentru 1 miliard de dolari

 

Comportament nedorit 

Pentru Instagram, conturile care utilizează aplicații ale altor companii pentru a-și mări în mod artificial numărul de adepți și pentru a obține îmi place „falși” sunt un „comportament nedorit”. 

 

Din acest motiv, „conturile pe care le identificăm prin utilizarea acestor servicii vor primi un mesaj în aplicație, care îi va notifica că am eliminat „îmi place”, fanii și comentariile pe care aceste aplicații le-au dat”. 

 

Acestor conturi, Instagram le va cere să schimbe și parola din motive de securitate. Vedeți declarația completă a companiei aici

 

Practici rele

Instagram, cu peste un miliard de utilizatori, câștigă din ce în ce mai multă putere ca cea mai influentă rețea socială din industria turismului. 

 

Dar, Instagram nu este singura platformă online care acționează împotriva unor astfel de practici incorecte. 

 

TripAdvisor a luat, de asemenea, numeroase măsuri pentru a pune capăt comentariilor plătite și auto-publicarea de recenzii. 

 

În următorul clip video, putem vedea intervenția lui Neasa Bannon, responsabilul de călătorii la Instagram, la World Travel Market din Londra, în luna noiembrie a anului trecut, unde a vorbit tocmai despre chestiuni precum fanii falși. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.