Shadow

ITB își va schimba imaginea în 2024 și va păstra formatul B2B

Târgul internațional de turism ITB Berlin pregătește schimbări pentru ediția din 2024, inclusiv o nouă imagine exterioară a evenimentului, precum și diverse aspecte ale designului pavilioanelor care compun sala. Ceea ce va rămâne neschimbat este formatul B2Bcare se va concentra din nou pe publicul profesionist, potrivit directorului Deborah Ruthe. 

Acest lucru a fost declarat recent de responsabilul cu organizarea târgului de la Berlin în cadrul unui eveniment la Frankfurt, unde a subliniat ca târgul se concentrează pe activitatea B2B. „Menținem acest lucru deoarece am primit un feedback foarte bun”, a declarat Rothe, potrivit fvw. Salonul a fost reorientat pentru 2023 după ce a primit multiplele solicitări din partea expozanților din sectorul turismului.

ITB își va schimba imaginea în 2024 și va păstra formatul B2B
Târgul ITB Berlin se concentrează complet pe publicul profesionist. Sursă: Hosteltur.

Pe de altă parte, publicul larg, clientul final în acest caz, va avea la dispoziție Festivalul de turism din Berlin, care va avea loc din nou la începutul lunii decembrie și va reuni, pe lângă „vechiul” Festival de turism, cele trei târguri comerciale Boot & Fun, Angelwelt și Auto Camping Caravan. Prin urmare, acest segment important de participanți nu va fi neglijat, ci va fi mutat la alte date.

 


Merită să reamintim că IBT Berlin a avut din nou loc în 2023, după trei ani de suspendare din cauza restricțiilor sanitare cauzate de pandemia de COVID-19. La redeschiderea sa, a primit peste 90.000 de vizitatori profesioniști, care au putut vizita aproximativ 5.500 de expozanți din peste 160 de țări. Rezultatele nu au fost la nivelul celor din 2019, dar sunt considerate satisfăcătoare.

Modificări în pavilioanele de la ITB Berlin 2024

  • Sălile 8.2, 10.1, 10.2, 11.2 și 18, care au fost închise în acest an, vor fi din nou disponibile. Țările nordice vor fi reprezentate în ultima sală.
  • Celelalte trei pavilioane vor fi din nou ocupate în principal de destinațiile europene și de turismul cultural, precum și de segmentul de turism de afaceri și MICE.
  • Pavilionul 10.1 se va concentra pe companiile de turism din sectorul ospitalității și al tehnologiei de călătorie.
  • Statele arabe vor continua să se extindă cu mai mult spațiu expozițional. În 2024, acestea vor avea acces la Sala 6.2 ocupată până acum de Germania.
  • Hub-ul 27, care a fost folosit pentru prima dată în acest an, va fi transformat într-o sală pentru Germania, Austria, Elveția și Slovenia.
  • Funkturn-Ring, care este format din mai multe săli, va fi închis în 2024 (dar și în 2025) din cauza unor lucrări de renovare.

Mai multe informații despre ITB Berlin:

Călătoriile de lung curier s-au dublat în 2022, dar nu au ajuns la nivelul din 2019

ITB Berlin: 90% din spații rezervate

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.