Shadow

ITB devine virtual după anularea sa

În pofida anulării târgului, unele companii și-au menținut călătoria la Berlin și au reușit să salveze o parte din agenda lor și continuă cu întâlnirile planificate. Această activitate a fost consolidată prin lansarea noii platforme de networking ITB pe site-ul său și a noii Convenții Virtuale care se va desfășura până pe 11 martie cu mai mult de 20 de transmisii live și videoclipuri la cerere

 

Noua sa platformă, orientată către sectorul turismului mondial, încearcă să „deschidă un drum între întâlnirile prezențiale și networkingul digital, cu instrumente inovatoare pentru a face afaceri și conținut exclusiv”, potrivit unor surse ale organizației. Și, după cum a subliniat vicepreședinte de Turism și Logistică al Messe Berlin, Martin Buck, „în aceste momente dificile industria turistică are nevoie de ITB mai mult ca niciodată

 

De aceea, Convenția virtuală a ITB găzduiește principalii vorbitori care urmau să participe la târg, pentru a discuta modul în care sectorul turismului mondial poate profita de strategii inteligente pentru a-și asigura viitorul chiar și într-un mediu provocător. Și, în lumina multor evoluții, discuțiile despre cum poți face față coronavirusului joacă un rol esențial. 

Cu convenția ITB Virtual organizatorii caută, de asemenea, „consolidează poziția internațională pe tot parcursul anului”.

 

Odată cu lansarea noului site, după cum a explicat Buck, „creăm o platformă cheie și o rețea turistică inegalabilă, care poate fi utilizată pe orice piață din lume. Obiectivul este de a garanta disponibilitatea de afaceri, conținut și rețea de 365 de zile pe an. De asemenea, dorim să facilităm accesul la actori noi care ajung în industrie. Această inițiativă consolidează poziționarea noastră internațională pe tot parcursului anului în ceea privește piață și opiniile, precum și contactele și conținutul”.

 

Noul Travel Network facilitează rețelele

Travel Network, bazat pe inteligența artificială, este un sistem autodidact care oferă în mod continuu contacte relevante din sector. Toți participanții înregistrați la ITB 2020 pot accesa rețeaua, indiferent dacă sunt vizitatori profesioniști, participanți la convenții, expozanți și reprezentanți ai presei. De fapt, rețeaua este deja bine aprovizionată cu membri si numeroase grupuri de interese s-au înregistrat deja, dar pot face acest lucru chiar și cei care nu au planificat să participe. 

 

Utilizatorii rețelei își pot crea profilul, marca interesele, pot fi contactați sau pot începe conversația. De asemenea, ei pot urmări alți utilizatori, schimb de informații de contact, să converseze pe chat și pot face programări. De fapt, sunt disponibile „camere virtuale” online, unde pot organiza reuniunile pe care le-au planificat la târg. 

 

Convenția ITB Virtual

Programul de streaming și video al Convenției ITB Virtual va fi actualizat în mod regulat în următoarele zile pentru a oferi conținut suplimentar. Detalii și actualizări vor fi disponibile în orice moment pe ITB.com

 

Acolo puteți vedea multe dintre blocurile de conținut care au fost planificate să aibă loc la târg, cum ar fi Hotel Technology Forum, ITB eTravel World sau rapoartele Travelzoo despre turiștii de lux și durabilitatea, cea a Euromonitorului despre viitorul industriei turismului sau raportul World Travel Monitor IPK, prezentat de CEO-ul său, Rolf Freitag

 

Statista va prezenta tendințele care influențează personalizarea și individualizarea pieței turismului online; și într-una din sesiuni vor fi analizate subiectele „Comerțul vocal: vânzarea călătoriilor și camere de hotel în Amazon, Alexa și Google Assitant„, precum și „Instagram, influenceri și companie: provocarea subestimată pentru destinații”. 

 

Înregistrările vor avea loc într-un studio special echipat din incinta târgului de la Berlin, unde vor avea loc numeroase sesiuni de streaming. Unii dintre vorbitori se vor alătura și din alte locații prin Skype, în timp ce telespectatorii pot participa și utilizând hashtag-ul #ITBvirtualcon, cu care pot schimba opinii asupra sesiunilor și le vor putea discuta pe rețelele sociale

 

Kempinski și-a menținut programarea

Cu toate acestea, în ciuda anulării ITB și IHIF cu atât de puțin timp înainte (forumul IHF de invesțiii hoteliere de la Berlin este amânat pentru luna mai), unele companii și organizații și-au menținut agenda de săptămâna trecută la Berlin.

 

Kempinski Hotels, de exemplu, au mutat toate ședințele și reuniunile pe care intenționau să le țină în cadrul târgului la emblematicul lor Hotel Adlon pentru, după cum a subliniat CEO-ul și președintele Consiliului de Administrație, Martin R. Smura, „a demonstrat importanța și aprecierea pe care o simțim pentru clienții și partenerii noștri„. 

Imaginea evenimentului care a avut loc la Hotel Aldon Kempinski în timpul săptămânii anulate a ITB, în care apare CEO-ul lanțului, Martin R. Smura (al doilea de la dreapta) și directorul comercial, Amanda Edler (a treia de la stânga), cu clientți.

 

Smura a recunoscut în această privință că „ne-am așteptat la anulări în timp util, dar am reușit să ne întâlnim cu investitorii în întâlniri intense, să invităm partenerii noștri pentru a le mulțumi anii de colaborare strânsă și am informat jurnaliștii în cadrul unui mic dejun de presă despre cele mai noi proiecte și proiectări. 

 

CEO-ul Kempinski nu ascunde că „turismul și industria hotelieră trec prin momente dificile și, desigur, noi, ca lanț internațional, suntem afectați. Mai ales hotelurile noastre din China suferă de situația actuală, dar sperăm să avem mai multe vești pozitive despre aceasta în curând. Dar acest lucru nu ne împiedică să menținem un contact strâns și personal cu cei mai importanți clienți. 

 

Lanțul a folosit zilele din săptămâna trecută de la Berlin pentru a informa despre planurile sale de extindere și noile deschideri. Astfel, în următoarele 18 luni, 15 noi hoteluri de lux cu 3.888 de camere vor primi clienții din întreaga lume pentru prima dată. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.