Apariția ChatGPT în viețile noastre va fi la fel de disruptivă precum a fost Google la vremea sa. Acest lucru a fost anunțat la Hotelbeds MarketHub din Amsterdam de Raphael Zier, cofondator și CEO al PerfectStay, o companie care oferă servicii de gestionare a închirierilor de vacanță. Zier s-a declarat impresionat de abilitățile celei mai recente versiuni cu plată, a modalității de inteligență artificială.
Raphael Zier a recunoscut că bug-urile minore din versiunea anterioară a ChatGPT l-au făcut să fie puțin sceptic în ceea ce privește stadiul de dezvoltare și aplicațiile sale. Dar acum spune că, după ce a testat versiunea 4, aceasta schimbă regulile jocului.
„ChatGPT și-a lansat versiunea gratuită în noiembrie anul trecut și, la numai cinci luni mai târziu, după ce a fost testat de un milion de utilizatori pe zi, este aproape uman”, a avertizat cu uimire cofondatorul și președintele executiv al PerfectStay.
Aplicații ale ChatGPT în turism
Deși evoluția este atât de rapidă încât este greu de prevăzut la ce transformări va duce aplicarea sa în sector, cert este că, așa cum a subliniat Zier, „clientul așteaptă din ce în ce mai mult conținut personalizat și nu vrea să piardă timpul, dar odată cu aceste progrese va fi și mai intolerant dacă nu îi oferim ceea ce caută, și nu numai tehnologia îți permite să faci asta, cu machine learning„.
Nu știm ce se va întâmpla, după cum a recunoscut expertul, dar noile instrumente de inteligență artficială vor fi capabile să citească în câteva secunde toate recenziile lăsate de clienți pe paginile de recenzii. În opinia sa, „va îmbunătăți foarte mult încrederea în mașină, pentru că avem deja încredere în Google, iar aceasta va fi puternică”.
Hotelul va putea chiar să se concentreze pe atragerea doar a clientului care îl interesează, cel care „merită” produsul pe care îl oferă. „Este o mare schimbare care va transforma viitorul turismului”, a conchis el. De altfel, compania de fidelizare Points a avansat că „Google testează deja aplicarea inteligenței artificiale în itinerariile Google Hotels, Google Flights și Google Maps; la fel ca și Expedia și Booking.com, care lucrează și ele la acest lucru.
Alte informații generate la MarketHub Europe al Hotelbeds la Amsterdam:
– Cinci tehnologii de frontieră care schimbă status quo-ul în turism
– Forțe perturbatoare care ar putea pune în pericol redresarea turismului
Sursă: hosteltur.com