Shadow

IHG a sărbătorit deschiderea cu numărul 6.000 și are 1.800 de hoteluri în pregătire

IHG Hotels & Resorts a atins un nou obiectiv în iunie 2022, sărbătorind deschiderea cu numărul 6.000, confirmând în același timp planurile solide de a continua să crească cu cel puțin 30% mai mult pe baza hotelurilor sale aflate în curs de desfășurare în acest moment. 

Pentru a sărbători acest record, compania a lansat „Clubul celor 6.000”, căruia i s-au alăturat recent noi stabilimente care au devenit parte din cele 17 branduri diferite ale sale. Obiectivul atins a fost comemorată de CEO-ul IHG, Keith Barr, la Bursa de Valori din New York, cu un eveniment social.

În ultimii cinci ani, lanțul și-a extins optiunile atât pentru proprietari, cât și pentru clienți, achiziționând sau lansând șase branduri noi, cu care a ajuns la cele 17 actuale. Noile adaugări includ produse emblematice de lux și stil de viață, cum ar fi Six Senses, Regent și Vignette Collection; un brand premium, care este voco hotels; un brand mai simplu, pasionat de hoteluri și unul cu cazare în stil apartament, Atwell Suites.

IHG este pe cale de a-și extinde portofoliul cu 30% cu cele peste 1.800 de hoteluri pe care le-a semnat și în curs de dezvoltare. „Aștept cu nerăbdare să văd următorul capitol din creștere IHG și să sărbătoresc multe alte repere care vor urma”, a spus Keith Barr.

Mai multe informații despre IHG:

IHG se concentrează pe extinderea în estul Mediteranei

IHG dezvăluie numele și caracteristicile noului sau brand lifestyle de lux

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.