IHG a dezvăluit numele și caracteristicile noului său brand pentru hoteluri independente pe care o păstra în secret. Vignette Collection este noul său brand pentru hoteluri de lux și lifestyle, la care vor fi incorporate unități de cazare din Australia și Thailanda ca primii membri. Vignette Collection devine astfel al șaselea brand care este adăugat în portofoliul InterContinental Hotels Group în ultimii patru ani, ajungând la 17, prezente în aproape 6.000 de hoteluri din peste 100 de țări. Cu acesta, accelerează și creșterea în acest segment high-end, atât pentru clienții de leisure, cât și pentru cei de business.
Cu Vignette Collection, IHG oferă proprietarilor de hoteluri independente și lanțuri mici oportunitatea de a-și păstra identitatea distinctă, beneficiind în același timp de scara globală a Grupului, de expertiza sa în segmentul de lux și lifestyle programului său de loialitate IHG Rewards. La rândul lor, aceste unități exclusive în locații urbane si de vacanță foarte căutate vor accelera creșterea IHG și vor răspunde căutării tot mai mari de sejururi unice.
În acest sens, Keith Barr, CEO-ul IHG Hotels & Resorts, a explicat strategia de îmbunătățire a portofoliul său de lux și lifestyle desfășurat în ultimii ani, astfel încât, cu peste 400 de hoteluri și 100.000 de camere, a fost consolidat ca a doua ofertă ca mărime globală în acest segment.
În cuvintele lui Barr, „Ne-am bazat pe moștenirea și succesul global al brandului nostru InterContinental, împreună cu expansiunea rapidă internațională a Kimpton și Hotel Indigo, și achizițiile Six Senses și Regent. Sperăm să avem peste 100 de unități Vignette Collection în 10 ani și astfel să facem din brand elementul cheie pentru a realiza ambiția noastră de a conduce creșterea numărului de camere din industria hotelieră globală”.
Primii care s-au alăturat brandului sunt Hotel X, o unitate de cazare lifestyle de 5 stele în cartierul iconic Fortitude Valley din Brisbane, Australia, cu design distinctiv și facilități de lux; și Pattaya Aquatique, în districtul cu același nume al orașului thailandez, rezultat din acordul de colaborare cu grupul imobiliar local specializat în proprietăți lifestyle Asset World Corporation Public Company Limited (AWC).
Căutarea de experiențe distinctive și serviciul unic este mai prezentă ca niciodată în segmentul de lux și lifestyle, necesități pe care hotelurile independente le pot satisface mai ușor atâta timp cât își mențin stilul și caracterul diferențial, așa cum a subliniat IHG.
Hotelurile independente și lanțurile mici specializate pe acest segment care aderă la IHG vor contribui la creșterea sa pe o piață evaluată la peste 100 miliarde de dolari, în care în prezent peste 1,5 miliarde de camere din întreaga lume rămân independente.
Lux intenționat
Ca parte a planurilor sale de afaceri pe termen lung Journey to Tomorrow, IHG se angajează să aibă grijă de oamenii, comunitățile și planeta sa; angajament la care aderă Vignette Collection. În acest fel, Grupul va colabora cu proprietarii și echipele hoteliere pentru ai încuraja să participe la inițiative la alegerea lor, ca parte a unei viziuni comune pentru a construi un viitor mai bun pentru oamenii din comunitățile în care își desfășoară activitatea.
Hotelurile vor avea, de asemenea, capacitatea de a avea un impact pozitiv asupra grupurilor locale de abilitare a tinerilor prin resurse dedicate dezvoltării abilităților, evenimente la fața locului și voluntariat. Toate acestea vor contribui la angajamentul pe termen lung al IHG, care are ca scop îmbunătățirea vieții a 30 de milioane de oameni din comunitățile din întreaga lume până în 2030.
Sursă: hosteltur.com