Hyatt a semnat un acord de colaborare exclusiv cu Lindner Hotels AG, un lanț german de familie axat pe dezvoltarea, managementul și investițiile hoteliere. Se așteaptă ca peste 30 de hoteluri din șapte țări europene să se alăture portofoliului de branduri Hyatt și să se integreze în programul de loialitate World of Hyatt în viitorul apropiat.
Lindner Hotels, fondată în 1973 de arhitectul Otto Lindner, operează o varietate de proprietăți sub Lindner Hotels & Resorts și Me and all hotels în orașe cheie din Germania și din Europa Centrală și de Est. Aceasta este prima operațiune efectuată de Hyatt de la incorporarea lui Javier Águila ca președinte al lanțului nord-american pentru regiunea EMEA.
Mark Hoplamazain, președinte și CEO al Hyatt, a fost „emoționat” să „consolideze oferta noastră prin investițiile strategice de capital pe care Lindner le face în portofoliu”.
La rândul său, Arno Schwalie, director executiv al Lindner, a recunoscut că acest tip de acord „este cu adevărat unic pe piața germană. Ca parte a brandului JdV by Hyatt, Lindner rămâne un brand puternic, cu propia identitate corporativă și independentă, dar acum ajutat de puterea brandului global Hyatt și de capabilitățile de vânzări și marketing de clasă mondială”. Un brand internațional puternic cu care, în propriile sale cuvinte, „împărtășim viziunea noastră de înaltă calitate și o abordare holistică a ospitalității„.
Ca parte a acestui acord, Lindner Hotels va primi asistența bazată pe date în ceea ce privește puterea brandului, experiențele oaspeților și optimizarea veniturilor din partea Grupului Global de Francize și Relații cu Proprietarii al Hyatt, o echipă dedicată performanței hotelurilor francizate și a proprietarilor și operatorilor.
A se citi și știrea despre expansiunea Hyatt: Patru branduri Apple Leisure Group aterizează în Bulgaria.
Sursă: hosteltur.com