A înțelege a ceea ce îi determină pe clienți să rezerve și, mai important, să o facă direct la hotel, este cheia realizării acestuia. Există multe trucuri pentru a realiza acest lucru, dar ținând cont de ceea ce funcționează pentru un anumit hotel în piața sa specifică este cu adevărat important, deoarece ceea ce are rezultate pozitive într-un hotel boutique urban din centrul orașului nu trebuie neapărat să funcționeze la fel de bine într-un hotel idilic în câmp cu spa.
Adoptarea abordării cu o atitudine flexibilă împotriva posibilelor schimbări va aduce, fără îndoială, beneficii hotelului, după cum a subliniat Net Affinity. Până la urmă, scenariul tehnologic pe care se bazează industria hotelieră este în continuă evoluție.
Prin urmare, înțelegerea piețelor-țintă ale hotelului, care sunt nevoile lor și modul în care se comportă la momentul rezervării este primul obstacol. Dedicarea de timp și efort pentru ca site-ul să se încarce rapid, iar navigarea să fie simplă va ajuta la creștere ratei de conversie prin reducerea fricțiunilor, acele mici pauze care frustează utilizatorii și îi împing să abandoneze procesul de rezervare înainte de finalizarea acestuia. Un site web elegant, cu un design relevant, va conferi brandului o identitate puternică, care va fi consolidată de imaginile sugestive ale hotelului din galeria sa foto.
Dar hotelierul trebuie să examineze, de asemenea, rezultatele pentru a vedea ce a funcționat și ce nu, pentru a se asigura că acestea sunt întotdeauna cu un pas înainte de ceea ce caută clienții. Crearea propriei strategii consolidate de marketing va permite să creșteți rezervările directe pe site-ul hotelului, ceea ce va contribui nu numai la un grad de ocupare mai mare, dar și la un venit optim pentru fiecare dintre camerele sale.
Iată sfaturile Net Affinity pentru a stimula vânzarea directă:
- – Profilul clientului– Hotelierul trebuie să ia în considerare cine sunt cei mai rentabili oaspeți ai săi. Folosind Google Analytics și cunoștințele proprii ale pieței, puteți descoperi care sunt segmentele de cerere din care hotelul dvs. poate obține mai multă rentabilitate.
- – Propunere de valoare. – Hotelierii trebuie să arate clienților lor calitățile lor unice cu o propunere puternică de valoare.
- – Site rapid.– Paginile care se încarcă încet îi înnebunesc pe oameni, iar hotelul îi face să piardă rezervări directe, deci trebuie să verificați dacă respectă standardele obișnuite.
- – Laudă-te cu hotelul.– Antreprenorul trebuie să uimească cu galeria sa foto. Clienții potențiali consultă imaginile pentru a afla mai multe despre înființare, care prin acest canal trebuie să-și arate personalitatea.
- Simplitatea mai presus de toate.– Hotelierul trebuie să se asigure că clienții pot găsi cu ușurință informațiile importante prin simplificarea designului site-ului lor web, astfel încât ar trebui să se reducă principalele opțiuni în timpul de navigare la între patru și șapte.
- Reducerea opțiunilor.– Poate părea greșit, dar oferirea de prea multe opțiuni dăunează ratei de conversie, de aceea este recomendabil să nu fie oferite utilizatorului 15 sau 20 de tarife, ci să fie limitate opțiunile la cele esențiale.
- – A spune povești, povești vizuale pentru a atrage clienții potențiali. Imaginile au un impact puternic, deci trebuie utilizate corect, asigurându-vă că sunt puternice, relevante și plăcute din punct de vedere estetic.
- – Experiența mobilă.– Cu peste 25% din rezervările turistice online canalizate prin telefoanele mobile, responsive designul nu mai este o opțiune, ci o obligație.
- – Utilizarea datelor analitice.– Motorul de rezervare este plin de date utile și, în combinație cu Google Analytics, poate fi un avantaj competitiv important.
- – Design relevant.– Cu cât imaginile și design-ul site-ului web sunt mai relevante pentru clienți, cu atât vor fi mai puține elemente de fricțiune.
- – Convocarea convorbirilor la acțiune.Hotelierul nu trebuie să ignore apelul la acțiune, deoarece poate fi momentul de întoarcere între abandonarea paginii și o conversie. Atenție la culoare, tipografie și poziție pe pagină.
- – Concentrare pe beneficii.– Net Affinity recomandă să nu se facă doar o listă cu serviciile disponibile, ci să le transferați în beneficii. De exemplu, un spa este un „loc minunat de relaxare”, nu doar un spa. „Imaginează-l pentru clienți”.
- – Pagină cu culoare.– Culoarea are un impact asupra ratelor de conversie, dar nu există reguli fixe și nici ușoare, de aceea este recomandat să fie utilizată pentru a complenta brandul și a influența subconștientul utilizatorilor.
- – Text îngrijit.– Un text adecvat arată clienților că hotelul încearcă să răspundă nevoilor lor și să depășească obiecțiile lor de a rămâne în el, deci trebuie îngrijit cu atenție.
- – Retargeting.– Peste 70% dintre utilizatorii site-urilor de călătorie abandonează procesul de rezervare. Utilizarea unei strategii de retargeting îi oferă hotelierului o a doua șansă.
- – Rețele sociale.– Clienții sunt bombardați cu reclame și nu au încredere în mesajele hotelurilor, astfel încât aceștia vor acorda mai multă atenție la ceea ce au comentat alți clienți despre unitatea respectivă.
- – Landing page.– Un landing page last minute, sau mai rău, niciuna, distruge toate eforturile de marketing făcute anterior. Această pagină ar trebui să aibă un apel puternic la acțiune, text clar și imagini puternice.
- – Încearcă și îmbunătățește.Net Affinity recomandă să nu fie făcute presupuneri și să se piardă astfel un venit posibil, ci acțiunile trebuie bazate pe date brute și rezultate reale.
Informația de referință este disponibilă pe blogul lui Net Affinity.
Sursă: hosteltur.com