Prețurile pachetelor turistice vor rămâne stabile pe piața emitentă din Germania în sezonul de iarnă 2023-2024, potrivit turoperatorului FTI Group, care a subliniat, de asemenea, că vor exista „o mulțime de opțiuni” pentru consumatorii care doresc să economisească bani la achizițiile de vacanțe în timpul lunilor reci.
După cum precizează un comunicat al companiei, „în general, prețurile de vacanță pentru următorul sezon de iarnă vor rămâne stabile, nu vor exista creșteri semnificative de prețuri”, a subliniat noul director general al FTI Group, Karl Markgraf, aflat în funcție din iunie.
Grupul de turism a recomandat celor care „doresc să facă economii suplimentare” să rezerve din timp, pe de o parte pentru a beneficia de o selecție cât mai largă, iar pe de altă parte, pentru a profita de reducerile de rezervare de până la 50%, pe care turoperatorul le face pentru perioada noiembrie 2023 – aprilie 2024, în care înregistrează „o cerere foarte bună”, a remarcat acesta.
„Pentru oaspeții sensibili la costuri, am alcătuit pachete cu zboruri la prețuri atractive cu parteneri precum SunExpress, SmartLynx, Salam Air sau European Air Charter.
„Deoarece, în ultimele luni, cererea continuă să se concentreze asupra cazărilor de patru și cinci stele, tendința către serviciile all-inclusive continuă și ea și, de fapt, comparativ cu anul trecut, clienții noștri aleg chiar mai des hotelul direct pe plajă decât să reducă locația în favoarea prețului”, a explicat Markgraf.
Mai multe informații despre FTI Group:
– Turoperatorii germani pun ordine în brandurile hoteliere
– Schimbări la conducerea FTI pe fondul unei anchete pentru partajarea de date
– FTI și RTK sunt investigate pentru partajare de date timp de 8 ani
– Perspectivele bune înfrânează cumpărarea FTI de către Rewe
„Experiențe de călătorie intense, destinații noi și o varietate mai mare de oferte” – asta anticipează turoperatorul german pentru turiștii care vor călători cu ofertele sale în iarnă 2023/24. „Călătoriile turoperatorului sunt mai solicitate ca niciodată”, spune noul CEO al brandului.
Cum se adaptează FTI la criza de iarnă
– 20% reducere la închirierea de mașini
– 30% reducere la tarifele hoteliere
– Reducere de 50% la early booking
Sursă: hosteltur.com