Shadow

Fitur și-a redeschis porțile pentru a reconecta lumea

Cea de-a 42-a ediție a Târgului Internațional de Turism Fitur 2022 a început miercuri pentru a stimula creșterea turismului la aproape doi ani de la debutul pandemiei de covid. Centrul de expoziții Ifema din Madrid reunește 107 țări și aproape 7.000 de companii. 

 

Recuperarea completă va mai lua timp

Deși sectorul presupune că redresarea la nivelurile pre-pandemice nu va ajunge înainte de 2023, prognozele agenților plasează acest 2022 foarte aproape de 2019, mai ales din primăvară, când va fi depășit efectul variantei omicron, care a întrerupt creșterea progresivă care a început în luna mai a anului trecut. 

 

Fitur vrea să fie vârful de lance pentru această lansare și pentru aceasta organizația a optat pentru prezența fizică la târg, într-un pariu mai riscant decât cel al târgului de la Berlin, care va fi doar virtual în luna martie, deși menține și formatele online, care au fost deja dezvoltate în ediția din 2021. 

Inaugurarea Fitur 2022.

 

Prezența estimată a 90.000 de persoane

Cu Republica Dominicană ca țară parteneră cu această ocazie, se așteaptă ca centrul de expoziție Ifema să primească aproximativ 90.000 de oameni, dintre care 60.000 de profesioniști, între joi și duminică, primele trei zile doar pentru sector și weekendul pentru public în general, ca de obicei. 

 

Măsurile de securitate sanitară impun profesioniștilor, cât și publicului larg să prezinte pașaportul Covid, în cazul cetățeniilor Uniunii Europene sau care au aderat la acest document, sau codul QR Spania Travel Health, care permite intrarea în Spania din țări non-UE. 

 

În absența oricăruia dintre aceste doua certificate, un test negativ PCR sau antigen) trebuie depus în ultimele 24 de ore și va fi obligatorie utilizarea unei măști FFP2. 

 

600 de expozanți

Cu 600 de expozanți și 6.933 de companii în opt pavilioane, cifrele sunt încă departe de nivelurile ediției din ianuarie 2020, chiar înainte de declararea companiei (peste 900 de expozanți, 11.000 de companii, 165 de țări și 250.000 de vizite) dar sunt substanțial mai bune decât cele de anul trecut, când abia s-au umplut trei pavilioane. 

 

Profesioniștii vor putea interacționa prin intermediul platformei digitale, Fitur LIVEConect, care funcționează din 20 decembrie și va fi menținută până pe 4 februarie. 

Cozi pentru a intra la Fitur.

 

Noutăți

Printre noutățile târgului se remarcă prima ediție a Fitur Cruises, care sâmbătă va prezenta publicului oferta pentru a încerca să relanseze un segment deosebit de lovit de pandemie. 

 

Totodată, va fi activată în premieră și platforma Helixa, o instalație tehnologic-artistă care va permite vizitatorilor să-și creeze avatarul în timp real, un geaman digital personalizat cu care se poate interacționa pe platforme digitale și pe metavers. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.