Shadow

Există dorința de a călători, dar fără contact personal și cumpărând online

Trei din cinci călători așteaptă ridicarea restricțiilor pentru a rezerva un sejur în șase luni și vor fi cei tineri care vor prelua călătorii cel mai mult, dar acordând atenție îngrijirii mediului. Digitilizarea și utilizarea serviciilor care evită contactul personal direct vor fi, de asemenea, un semn al erei post-COVID, conform tendințelor identificate de Walkfield Research și replicate de Expedia

 

COVID-19 a provocat o încetinire a activității turistice, dar un studiu realizat de Wakefield Research confirmă că, treptat călătorii vor să-și reia planurile de călătorie. De fapt, la nivel global, trei din cinci sunt interesați să călătorească în următoarele șase luni și mai mult de două treimi intenționează să facă aceeași cantitate de călătorii sau mai mare decât în alți ani

 

La început, 30% se vor inclina spre călătoriile interne și pe continentul european. 

 

Pe de altă parte, studiul realizat de Wakefield Research publicat de Expedia subliniază, de asemenea, că în Franța a crescut interesul pentru călătoriile solo (25%), iar în Germania și Regatul Unit un interes mai mare pentru călătoriile internatționale (18% și 24%, respectiv) comparativ cu alte țări. 

Doi din trei călători estimează că va realiza aceeași cantitate de călătorii sau mai multe, decât anul trecut. (Fotografie: EFE)

 

Expedia subliniază că există trei tendințe care vor „schimba complet” sectorul, deoarece acestea vor fi elementul cheie în alegerea călătorilor. 

 

La cealaltă extremă se află baby boomers (născuți înainte de 1945), care sunt mai reticenți în a face turism: 50% preferă să aștepte mai mult de șase luni, probabil pentru că se numără printre grupurile cu risc ridicat. 

 

„Generația Z și milenialii sunt de două ori mai predispuși să călătorească într-un oraș mare decât alte grupe de vârstă”, spune studiul. 

 

Având în vedere acest lucru, aceștia recomandă hotelurilor, în special zonele urbane, „să țină seama de așteptările tinerilor călători atunci când își definesc strategiile de recuperare pentru lunile următoare” și astfel, să profite de această tendință a cererii”. 

 

Servicii digitale seamless

Pandemia a accelerat, între patru și șase ani, tranziția de la magazinele fizice la cumpărăturile online, iar Wakefield Research a detectat că acest tipar este reprodus și în călătorii. 

 

„Comoditatea de a putea compara mai multe produse turistice într-un singur loc și de a finaliza cu usurință plata rezervărilor prin portofele digitale” sunt câteva dintre motivele menționate de respondenți. 

 

Servicii fără contact personal

Ca rezultat al COVID-19, distanțarea socială a fost incorporată în viața de zi cu zi, deoarece este o modalitate eficientă de a preveni răspândirea virusului. 

 

Raportul indică faptul că aproape 70% dintre călători erau în favoarea posibilității de a face check-in la cazare cu o interacțiune minimă cu personalul. Respondenții au recunoscut, de asemenea, că descrierea clară a serviciilor din cameră, a instalațiilor și a opțiunilor de luat masa care încurajează distanțarea socială sunt esențiale pentru alegerea unui hotel. 

 

„Știind din timp că călătorii doresc să evite contactul personal, hotelierii trebuie să continue să se adapteze cu agilitate și imaginație, gândindu-se la noi modalitate de a oferi servicii contactless care, în toate cazurile, mențin o atingere personală și satisfac clienții”, au recomandat autorii studiului. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.