Cititorii revistei Luxory Travel Advisor au ales hotelul NH Collection New Tork Madison Avenue drept cel mai instagramabil din America de Nord. Locația sa în Midtown Manhattan, designul său sofisticat, cu cocktail-uri la modă în barul său Mad Bar & Lounge și priveștile sale impresionante al skyline-ului Big Apple fac din hotel cel mai atractiv pentru a experimenta orașul ca un adevărat New Yorker. Acesta este primul Collection, brandul premium al NH Hotel Group, din Statele Unite, pe care lanțul l-a deschis anul trecut.
NH Collection Madison Avenue, care inițial era programat să se deschidă în primăvara anului 2020, a început să funcționeze un an mai târziu din cauza pauzei provocate de pandemie, printre cele 15 hoteluri noi pe care lanțul l-a deschis în 2021.
Clădirea cu peste o sută de ani de istorie care găzduiește hotelul reînvie epoca de aur a agențiilor de publicitate din New York, anii 50 și 60, printr-un decor atent și sofisticat cu un aer avangardist. Camerele sale confortabile și șemineele mari recreează autenticitatea local pentru a trăi și a simți orașul în cel mai pur stil New York.
Situat pe Madison Avenue, la doar un bloc Fifth Avenue și la o scurtă plimbare de Central Park, Empire State Building, Grand Central Station sau Times Square, este punctul de plecare ideal pentru a redescoperi colțurile orașului, precum cartierul de NoMad sau High Line.
Cele mai recente știri despre rolul lui Instagram ca și instrument de marketing turistic:
– Noul manual Instagram pentru destinații turistice și companii
– Zece dintre cele mai bune unități de cazare pentru managementul contului de Instagram
– Cele 10 hoteluri cu cea mai mare prezență pe Instagram din lume
– Cinci elemente cheie pentru a transforma hotelul într-un model pe Instagram
Sursă: hosteltur.com