„În canalele de distribuție vor exista consolidări și specializări”

Pandemia de COVID-19 va lăsa consumatorii mai exigenți și mai digitali și, potrivit lui Luis Maroto, CEO al Amadeus, va fi necesar să răspundem cu o mai mare segmentare și personalizare. Timpul de carantină a făcut ca mulți oameni care nu erau obișnuiți cu o viață online să aibă încredere în e-commerce și din acest motiv, crede el „canalul online va continua să crească”. În lumea distribuției, el simte că va exista „consolidare”. 

În cadrul webinarului AED privind „Perspectivele post-COVID”, Luis Maroto a explicat ce crede că se va întâmpla în domeniul tehnologiei după coronavirus și modul în care distribuția va fi transformată.

„Industria noastră a fost un pioner în adaptarea la problemele de digitalizare, vânzări online … avem multe companii noi care au apărut ca urmare a acestei evoluții. Ceea ce se întâmpla în perioadele de criză, în afară de apariția de noi capacități de inovare, este că tendințele accelerează. Canalul online va continua să crească, datorită faptului că au existat persoane mai puțin obișnuite să facă cumpărături online și din cauza acestei situații (carantina) au făcut acum acest lucru, iar în sectorul turismului va continua să crească”, deși el clarifica faptul că „Acest lucru nu înseamnă că doar jucătorii online vor avea un viitor„.

„Nu numai jucătorii online vor avea un viitor”, spune Maroto. 

Luis Maroto sublinază că „companiile tradiționale, furnizorii de servicii și chiar agențiile corporative au o oferta online puternică și asta le va permite să acceseze trendul”. De fapt după cum a spus pentru HOSTELTUR, Martí Sarrate, președintele ACAVE, „criza coronavirusului a arătat că în viitor nu va fi totul sută la sută față în față, ci că va exista un nou model mixt”.

CEO-ul Amadeus a adăugat că „avem în vedere o anumită consolidare a canalelor de distribuție, atât a operatorilor de turism, cât și a agențiilor de turism și o specializare mai mare a serviciului, pentru a face față unei segmentări și personalizări mai mari a călătorului”. 

În această linie, el s-a exprimat în urmă cu câteva săptămâni de Pablo Delgado, CEO Mirai, menționând că este posibil ca criza să fie „mai mare ca cei mari să crească” și că „normal este ca OTA-urile mici să ofere mult și este de așteptat o cascadă de închideri a canalelor mici, din motivul clar că nu vor avea suficiente fonduri pentru a rezistă”.

În cele din urmă, CEO-ul Amadeus a declarat că „oferta și distribuția sunt rezultatul cererii” și, prin urmare, pentru a face față zilei următoare a crizei, este esențial să „căutăm sinergii, eficiență, să segmentăm mai bine, să găsim o valoare adăugată mai bună în serviciul pe care îl acordăm „și din acest motiv” utilizarea tehnologiei va fi mai mare decât cea produsă anterior”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.