Shadow

Călătorul preia controlul, iar acest lucru va schimba industria turismului

Nicolas Huss, CEO al Hotelbeds, a avertizat că „călătorii preiau treptat controlul, ceea ce va remodela cu siguranță industria turismului. Și este mai bine ca noi, cei din industrie, să promovăm proactiv schimbarea, decât să rămânem în urma inițiativei consumatorilor”. În opinia sa, provocarea pentru toate părțile interesate din turism constă în „transformarea experienței într-o amintire de neșters pentru călător”. El a făcut aceste declarații în cadrul MarketHub Europe, care a avut la Amsterdam

Nicolas Huss a enumerat șase tendințe care remodelează turismul așa cum îl cunoaștem:

1.- Ascensiunea călătoriilor conectate și a experiențelor personalizate. 92% dintre călători folosesc tehnologia pentru o experiență fără fricțiuni, dar clienții nu vor să fie un număr, ci cer un produs caare să le satisfacă așteptările: fie că este vorba de destinații în sălbăticie sau de escapade în marile capitale, aceștia caută din ce în ce mai mult să interacționeze cu cultura și oamenii locali. De fapt, mai mult de jumătate dintre călători se angajează să își extindă impactul economic asupra afacerilor și companiilor din destinația pe care o vizitează.

2.- Filmele și serialele pe care consumatorii le urmăresc la televizor își sporesc rolul descriptiv, fiind acum aproape la același nivel cu recomandările din partea familie și a prietenilor: două treimi aleg o destinație pentru că au văzut-o în streaming, iar 40% o rezervă.

3.- Călătoriile de wellness sunt în creștere, mai ales după coronavius. Dovada în acest sens este că 50% dintre călători consideră că au nevoie de o astfel de escapadă ca fiind ceva pozitiv pentru sănătatea lor, deși cer și o experiență personalizată în acest domeniu.

Nicolas Huss, în intervenția în MarketHub Europe al Hotelbeds care a avut loc la Amsterdam.

4. – Clienții cer din ce în ce mai mult călătorii sustenabile și, în acest sens, nu mai există cale de întoarcere. Atât de mult încât 90% dintre călători sunt dispuși să călătorească în mod etic, în timp ce 70% așteaptă de la furnizori propuneri mai sustenabile pentru călătoriile lor.

5.- Călătorii cheltuiesc mai mult pentru asigurări și servicii financiare care garantează o experiență fără fricțiuni, care va face diferența în viitor. Companiile de turism și companiile fintech trebuie să colaboreze îndeaproape pentru a reuni toate conceptele pe care le cer clienții și pentru a concepe un produs adaptat la ceea ce caută aceștia, având întotdeauna ca prioritate păstrarea banilor și a datelor personale în siguranță în orice tranzacție.

6.- Acest lucru este strâns legat de cererea pentru o experiență a clienților fără fricțiuni, oriunde și oricând. În acest sens, Huss a evidențiat trei elemente pe care le-au observat în ultimele 12-18 luni:

– Disponibilitatea este nenegociabilă: serviciul trebuie să fie disponibil în orice moment și în limba clientului.

Personalizare înainte de toate: 90% așteaptă un nivel de servicii personalizate în funcție de ceea ce își doresc fără fricțiuni.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.