Shadow

Acesta este interiorul noului sediu Marriott, inspirat de un hotel

Un reportaj video realizat de Wall Street Journal ne arată cum este noul sediu al lanțului hotelier Marriott în interior, „parte birou și parțial laborator”. Complexul, alcătuit dintr-un turn de birouri și un hotel anexat cu 245 de camere, a implicat o investiție de 600 de milioane de dolari. 

Interiorul noului sediu central al Marriott Hotels. Imagine: Wall Street Journal/Youtube.

 

Spații flexibile și camere laborator

Sediul lanțului hotelier Marriott este situat în orașul Bethesda, statul Maryland SUA, în apropiere de capitala Washington D.C. 

 

„A intra în noul sediu Marriott este ca și cum ai ajunge la un hotel”, începe cronica ziarului economic, care descrie sediul lanțului hotelier, drept „parte birou și parțial laborator”. 

 

În acest sens, sediul dispune de spații flexibile pentru a încuraja colaborarea și chiar camere de hotel simulate (unde se pot muta pereții), bucătărie-laborator, bar etc. 

 

Dar, în plus, pentru a vedea cum vor reacționa clienții în viața reală la noile design-uri de camere, Marriott va folosi 13 camere din hotelul alăturat pentru a efectua testele. 

 

„Înainte, camerele în care făceam teste erau la subsol, fără lumina naturală, geamurile erau false… Era mai degrabă un platou de film, nu puteai să-ți petreci noasptea acolo. Dar acum, în noul sediu, putem testa lucruri pe care nu le-am putut face niciodată până acum”, explică Stephanie Linnartz, președintele Marriott International. 

 

Mai puține birouri individuale și mai multe spații comune. Pe lângă aceste caracteristici, arhitectura și diversele spații interioare ale locației sunt inspirate de un hotel de design contemporan

 

Chiar și în fabricile mai convenționale în care sunt amplasate birouri individuale, compania a decis să reducă acest tip de mobilier cu 25% și să îl înlocuiască cu spații deschise, mai multe mese, canapele etc. 

 

Această decizie a fost luată ca urmare a pandemiei și a schimbărilor în lumea muncii, unde telemunca a căpătat putere și acum mulți angajați „hibrizi” ai lanțului hotelier împart săptămâna lucrând de acasă, într-un spatiu comun de la birou, în călătorie. 

 

Stephanie Linnartz, Președinte Marriott International: „Încă avem nevoie de spații de lucru individuale și spații de lucru individuale și private, dar o mare parte din munca care se realizează în domeniul ospitalității, în cazul companiei noastre, este prin colaborare

 

Pentru președintele Marriott International, „Cred cu tărie că munca hibridă are foarte mult sens și poate avea foarte mult succes, dar munca hibridă înseamnă că îți vei petrece o parte din timp lucrând fizic cu alți oameni„. 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.