La începutul anului, restricțiile sanitare din cauza pandemiei de COVID-19 din țara asiatică au început să se atenueze. Măsurile luate pentru recuperarea acesteia sunt diverse, dar există și detalii pe care le pot avea hotelurile care să îmbunătățească confortul și experiența clienților. OTA Trip.com a detaliat trei dintre aceste elemente cheie pentru HOSTELTUR.
Pentru început trebuie remarcat faptul că turiștii chinezi „acordă o mare importanță culturii și diversității și caută adesea experiențe complete „atunci când călătoresc în lume. Și, în timpul călătoriilor lor, „nu toți călătorii chinezi pot avea nevoie de anumite facilități specifice„, dar cei care au nevoie de ele le apreciază foarte mult. Prin urmare, un hotel care așteaptă să aibă mulți oaspeți ar trebui să fie conștient de acestea și să ia în considerare în mod serios implementarea.
Trip.com: „Aceste gesturi grijulii ale hotelurilor au un impact semnificativ, încurajând legăturile, consolidând loialitatea clienților și transformând hotelurile într-o casă departe de casă pentru prietenii noștri chinezi”.
Dintre cele trei acțiuni care pot fi întreprinse pentru a îmbunătăți satisfacția clienților chinezi, există două care corespund nivelului camerei și sunt ușor de incorporat; cealaltă, în schimb, implică un efort mai mare, deoarece afectează personalul unității și modul în care acesta se ocupă de client. Chiar și așa, merită să fie dezvăluită și, în măsura în care este posibil să întreprinzi schimbarea care va permite preluarea ei.
3 elemente chei pentru confortul oaspetelui chinez
- Să începem cu ultima dintre ele. Turistul chinez apreciază foarte mult personalul de le recepție care poate comunica cu el în limba sa.
- Unii călători chinezi pot găsi confort în facilități precum papucii din camera de hotel, care „pot rezona profund cu ei, a declarat Trip.com.
- Le place foarte mult faptul că ceaiul este disponibil în cadrul serviciului de băuturi din camera de hotel.
Sursă: hosteltur.com