Lună: mai 2023

Aeroporturile europene: 40% își recuperează sau își depășesc traficul

Transporturi
Traficul de pasageri a crescut în rețeaua europeană de aeroporturi cu +48% în februarie, comparativ cu aceeași lună a anului trecut, când varianta au fost impuse restricții de mobilitate și limitări de călătorie din cauza variantei de coronavirus omicron. În comparație cu nivelurile anterioare pandemiei, februarie 2019, traficul de pasageri în februarie 2023 s-a situat la -12%, o ușoară schimbare în scădere de la -11% în ianuarie 2023. 40% din aeroporturile din Europa și-au recuperat sau au depășit deja volumele de dinaintea pandemiei, conform raportului privind traficul aerian din februarie din 2023 al Consiliului Internațional al Aeroporturilor din Europa (ACI Europe).  Creșterea a fost determinată în principal de creșterea traficului internațional de pasageri (+58%), în timp ce fluxu...

Cinci obiceiuri ale clienților pe care hotelurile ar trebui să le urmărească

Hoteluri
În ciuda tuturor perturbărilor și incertitudinilor care ne-au afectat în ultimii trei ani, clientul nu s-a schimbat: el își dorește în continuare experiențe deosebite. Cu toate acestea, după cum a avertizat Erik Tengen, fondatorul Oaky, de la Duetto, "ceea ce trebuie să știe hotelierii este modul în care s-au schimbat obiceiurile clienților, în special în ceea ce privește modelul în care își rezervă cazarea. Dacă pot aplica acest lucru la modelul lor de marketing, își vor depăși concurenții".  Erik Tengen a enumerat pe site-ul Deutto cele cinci obiceiuri ale clienților pe care fiecare hotelier ar trebui să le cunoască pentru a avea succes în acest an. Memorie de pește Capacitatea noastră de atenție este limitată la 8,25 secunde mai scurtă decât cea a unui pește. Prin urmare, to...

Japonia ridică toate restricțiile de intrare

Actualitate şi Inovaţie
Începând de sâmbătă, 29 aprilie, Japonia a eliminat cerința pentru călători de a prezenta un certificat de vaccinare complet sau un test PCR negativ. Acest lucru a fost anunțat de guvernul japonez, care urmărește să stimuleze numărul de vizitatori în această țară.  Până acum, toți călătorii care ajungeau în Japonia trebuiau să prezinte un certificat de vaccinare în momentul îmbarcării sau un test PCR negativ efectuat de 72 de ore înainte de călătorie. Ridicarea restricțiilor era programată pentru 8 mai, când virusul urma să fie reclasificat ca boală infecțioasă, dar guvernul a decis să devanseze măsura în așteptarea vacanței din Săptămâna de Aur, care a început sâmbăta trecută și durează până pe 7 mai. În această perioadă, se așteaptă la o creștere a numărului de vizitatori străini ș...

Hyatt lansează un brand pentru cazări cu sejururi prelungite

Hoteluri
Hyatt și-a extins protofoliul de branduri prin adăugarea Hyatt Studios, intrând pe piața de cazare de categorie medie superioară din America, noul brand are deja 100 de dezvoltări semnate în regiune, iar prima deschidere va avea loc în 2024.  Brandul Hyatt Studios se va alătura brandurilor Hyatt Place, Hyatt House și Caption by Hyatt în categoria de servicii selectată. Brandul va fi condus de Dan Hansen. Brandul este conceput pentru a fi flexibil și pentru a răspunde atât la cererea oaspeților pentru sejururi lungi, cât și la cea pentru sejururi scurte, în funcție de piața hotelului și pe baza de clienți a hotelului. "Am identificat un spațiu gol pentru Hyatt, creând o oportunitate convingâtoare de a accelera în mod semnificativ creșterea netă a numărului de camere", a declara...

EONA-X, un ecosistem pentru gestionarea datelor privind mobilitatea turistică

Actualitate şi Inovaţie
Spațiile de date sunt o sursă încă puțin cunoscută, dar care prezintă un interes sincer pentru sectorul turismului datorită beneficiilor pe cre le pot aduce, atât direct la nivel B2B, cât și indirect la nivel B2C. Acestea se bazează pe stocarea și schimbul informații despre un anumit domeniu. Amadeus promovează unui direct legat de mobilitate, transport și turism: EONA-X, după cum a explicat pentru HOSTELTUR președintele său, Jean-François Cases.  Jean-François Cases Președintele EONA-X și vicepreședinte al diviziei Intangibles, Data Value și R&D la Amadeus, această organizație non-profit care se prezintă ca un "ecosistem" implică companii spaniole și franceze precum Amadeus, Air France/KLM, Aeroportul de Marseille-Provence, Grupul Aeroportul din Paris (Groupe ADP), Grupul Renaul...

Călătoriile de business în fața provocării de a accelera angajamentul cu sustenabilitatea

Intermediari
Angajamentul față de sustenabilitate necesită punerea în aplicare a unui set de obiective în cadrul companiei însăși, dar și implicarea tuturor actorilor din zona de acțiune a companiei, de la furnizori la consumatori. "Din ce în ce mai multi clienți, parteneri și angajați vor să fie siguri că lucrează cu și pentru organizații responsabile, sustenabile și incluzive", spune Jason Geall, vicepreședinte executiv al American Express Global Business Travel (Amex GBT).  Jason Geall a inaugurat în format virtual unul dintre cele mai importante evenimente ale companiei, care reunește principalii furnizori din industria de turism. Cunoscut înainte sub numele de Supplier Day, Amex GBT Connect, acest eveniment a avut loc în luna martie la Madrid. Evenimentul din acest an s-a axat pe sustenabili...

Șapte tendințe care vor marca anul 2023, potrivit Hotelbeds

Actualitate şi Inovaţie
Hotelbeds estimează o creștere de 30% față de 2022 a rezervărilor, confirmând că "apetitul pentru călătorii nu dă semne de încetinire", în ciuda contextului socio-economic. În 2023 va exista o cerere bună și anticipează șapte tendințe care vor avea un impact asupra modurilor de a călători, a cererilor clienților și a instrumentelor pe care le vor adopta companiile de turism.  Călătorii de revanșă Lecția ultimilor doi ani este că nu trebuie să așteptăm dorințele trebuie îndeplinite, astfel că excursiile de revanșă "vor continua să ia amploare" și anul aacesta. Hotelbeds spune că "inflația în creștere nu descurajează oamenii să călătorească" și se așteaptă ca nopțile rezervate să crească cu 30% în 2023, în comparație cu cifrele din acest an. Călătorii conectate Consumatorii au din ce ...

Hotelverse crează împreună cu Radisson gemeni digitali ai destinațiilor

Hoteluri
Radisson Hotel Group, un grup hotelier cu peste 1.100 de unități în funcțiune și în curs de dezvoltare în peste 95 de țări aa optat pentru tehnologia inovatoare a Hotelverse, un pionier în crearea de gemeni digitali certificați API. Această colaborare face parte din strategia lanțului de îmbunătățire a experienței clienților și de stimulare a vânzărilor directe prin maximizarea conversiei.  Radisson Hotel Group și Hotelverse au lucrat împreună pentru dezvolta gemeni digitali la unele dintre cele mai importante hoteluri de pe diferite continente. Nu numai atât, dar echipele digitale ale celor două companii au colaborat la o srategie inovatoare de conținut al destinației, o propunere de valoare de convingătoare în care oaspeții se pot cufunda nu numai în hotel, ci și în mediul înconjurato...

Google dezvoltă o funcție pentru a asigura cel mai mic tarif pentru zboruri

Intermediari
Google a dezvoltat o nouă funcție numită Price Guarantee (Preț Garantat), care asigură rambursarea diferenței dacă prețul la care utilizatorii au cumpărat un bilet de avion scade între momentul rezervării și data călătoriei. Instrumentul se bazează pe un algoritm care monitorizează zilnic prețurile zborurilor.  Momentan noua funcție este testată doar în Statele Unite, pe anumite zboruri ale companiei aeriene Alaska, Spririt și Hawaiian. Pentru a-l accesa, utilizatorii trebuie să selecteze o excursie cu emblema "Preț garantat" și să rezerve itinerariul prin "Rezervă pe Google". Motorul de căutare înregistrează datele pasagerului, procesează plata și face rezervarea la compania aeriană. În ceea ce privește rambursările, clienții vor primi plățile în conturile lor Google Pay și de ac...

Marile companii depășesc criza și revin pe profit

Transporturi
Cele trei mari grupuri aeriene europene (IAG -care include British Airways și Iberia-, Lufthansa și Air France-KLM) au caștigat împreună 1,95 miliarde de euro anul trecut, față de o pierdere de 8,416 miliarde de euro in 2021, lăsând în urmă criza provocată de pandemia Covid-19.  Cele trei mari companii revin astfel pe profit, după ce au pierdut 29,142 miliarde de euro în doi ani (20,726 miliarde de euro în 2020, cel mai prost an din istoria sectorului, și 8,416 miliarde de euro în 2021), fără a atinge încă profitul înregistrate în 2019, înainte de criza din sănătate, de 3,218 miliarde de euro. După un prim trimestru al anului trecut, încă afectat de varianta Covid-19 omicron, care nu le-a permis să iasă de pe roșu, redresarea traficului aerian și revenirea treptată la normalitatea de...
Exit mobile version