Lună: mai 2023

Flying Blue, Programul de loialitate al Air France, KLM, TAROM din România anunță un nou parteneriat cu Le Manoir Group

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Grupul Le Manoir, lider pe piața gastronomiei de lux din România, deținut de antreprenorul român Cristian Preotu devine partener al programului Flying Blue al companiilor aeriene Air France, KLM și TAROM. Le Manoir Group oferă acum tuturor membrilor Flying Blue o experiență autentică  ”art de vivre à la française" care întruchipează atmosfera, eleganța și emoțiile specifice franțuzești. Parteneriatul anunțat astăzi le va permite membrilor Flying Blue să câștige Mile suplimentare pentru fiecare achiziție efectuată în locațiile Grupului Le Manoir, atât în persoană, cât și online pe www.lemanoir.ro (pentru fiecare euro cheltuit, membrii primesc 1 Milă). Pentru a acumula și a credita Milele acumulate, membrii Flying Blue trebuie să prezinte cardul Flying Blue la cas...

EasyJet deschide programul său de formare de piloți: are nevoie de 200 în acest an

Transporturi
EasyJet a redeschis programul Generation easyJet Pilot Training pentru a prelua aproximativ 200 de piloți aspiranți în cursul anului 2023. Piloții cadeți, care au fost selectați la redeschiderea programului, în ianuarie 2022, sunt deja în formare. În prezent, se acceptă candidaturi pentru programele care încep în decembrie 2023 și care vor absolvi în 2026. Compania aeriană britanică low cost se așteaptă să adauge peste 1.000 de noi piloți la forța sa de muncă în următorii cinci ani, până în 2027.  Programul este realizat în parteneriat cu școala de aviație CAE și "oferă piloților aspiranți cele mai înalte standarde de pregătire" pentru a deveni piloți comerciali calificați în doi ani. Pregătirea la sol este asigurată de academiile europene de aviație CAE din Madrid, Oxford, Bruxelles s...

FTI și RTK sunt investigate pentru partajare de date timp de 8 ani

Intermediari
Turoperatorul FTI Group și rețeaua de agenții de turism RTK, două dintre cele mai mari companii de turism din Germania, au făcut schimb de date extrem de precise cu privire la vânzările lor în ultimii opt ani, într-un scandal în care ar fi implicați mulți operatori de turism din țară, și despre care se vorbește de mai multe săptămâni între profesioniștii din sector.  Dezvăluirea acestei situații de către ziarul de afaceri Handelsbatt, a provocat o reacție de șoc și surpriză în rândul industriei germane a turismului, care a demarat mai multe anchete juridice și care, cel puțin aparent, și-a pierdut încrederea în consorțiul RTK, o rețea de top ce aproximativ 4200 de agenții, ale cărei date au fost partajate. Această situație a permis FTI să ofere comisioane suplimentare și alte ben...

Numărul turiștilor români care au călătorit în Germania în anul 2022 a depășit nivelul pre-pandemic

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă București, mai 2023 – Turiștii români au înregistrat peste un milion de înnoptări (inclusiv campări) în anul 2022, depășind astfel cu aproape 6% nivelul înregistrat în anul 2019, cel mai bun an turistic pentru perioada pre-pandemică. Doar trei țări din regiune au înregistrat creșteri în ceea ce privește numărul de înnoptări în Germania în 2022 comparativ cu 2019, anume Slovacia, România și Croația. Mai exact, în 2022 românii au avut 1.212.772 înnoptări, iar în anul 2019 au avut 1.146.698 înnoptări în unitățile de cazare din Germania. În topul preferințelor destinațiilor externe de călătorie, Germania se clasează pe locul trei pentru români, fiind devansată doar de Italia și Grecia. „Germania ca destinație de călătorie, oferă românilor o alternativă sigură, organizată...

Turismul își revine, cu 235 de milioane de călători în trei luni

Actualitate şi Inovaţie
Organizația Mondială a Turismului (UNWTO) a raportat că în primele trei luni ale acestui an au călătorit în lume un total de 235 de milioane de persoane, ceea ce reprezintă mai mult decât dublu turismului emițător față de aceeași perioadă a anului 2022, când se răspândea tulpina omicronă a COVID-19. Prin urmare, se consideră că redresarea progresează "într-un ritm bun", reprezentând 80% din volumul din 2019.  Pe zone, Orientul Mijlociu a înregistrat cele mai bune rezultatele până în martie, întrucât a fost singura regiune care a depășit sosirile din 2019, cu 15% și prima care și-a recuperat astfel cifrele pre-pandemie într-un trimestru complet, potrivit UNWTO. Europa a atins 90% din nivelurile de dinaintea pandemiei de covid datorită "cererii intraregionale puternice", în timp ce Afric...

Construcția de hoteluri scade în întreaga lume

Hoteluri
Aproape un milion de camere de hotel sunt în construcție la nivel global, iar cele mai recente date din martie ale STR confirmă că există o scădere generalizată de la an la an în toate regiunile realizate. Cea mai mare contracție se înregistrează în Europa, în timp ce Asia-Pacific se află în cifre comparabile cu cele din aceeași perioadă  a anului 2022.  În Europa există 184.851 de camere de hotel în construcție, adică a început construcția verticală a clădirii fizice. Această cifră este cu 18,2% mai mică decăt în luna martie a anului trecut. În același timp, există și o contracție de 15,9% a numărului de proiecte aflate sub contract și a căror construcție va începe în următoarele 12 luni, 133.580, de camere fiind în faza finală de planificare. În ceea ce privește numărul de camere plan...

Roboți în hoteluri momentan doar pentru sarcini simple

Actualitate şi Inovaţie
Roboții din hotelul din Japonia care, în 2015, au devenit faimoși și pentru că la doar patru ani după incorporarea lor, au fost concediați pentru că sunt inepți, așa cum am informat în alt articol. Iar gradul de implementare a acestei tehnologii nu s-a schimbat prea mult de atunci.  Economisirea costurilor este motivul cheie pentru care hotelurile vor să folosească roboți; din acest motiv, în perioada pandemiei, s-a adăugat și creșterea cererii de servicii contactless din cauza problemelor de siguranță și igienă, pe lângă lipsa de personal, care a reactivat interesul pentru această tehnologie, concentrată și pe curățarea și dezinfectarea spațiilor. Cu toate acestea, deși un al doilea robot s-a alăturat personalului hotelurilor Aloft din SUA din 2015, Hilton a încheiat un partener...

Colaborarea între furnizori este necesară pentru a îmbunătăți personalizarea

Intermediari
Clienții cer din ce în ce mai multe experiențe personalizate... iar datele pe care companiile de turism le dețin despre ei, cu ajutorul tehnologiei potrivite, facilitează acest lucru. Raphael Zier, cofondator și director executiv al PerfectStay, a avertizat că "oamenii se așteaptă la conținut personalizat pentru ca nu vor să piardă timpul; iar cu ChatGPT vor fi și mai intoleranți dacă nu le oferim ceea ce caută. Și numai tehnologia, machine learning, îți permite să faci asta. Zier a participat la panelul cu tema "The Power of Personalized Experience", organizat în cadrul MarketHub Europe al Hotelbeds din Amsterdam.  Marea provocare acum, după cum a recunoscut Chris Ball, directorul de dezvoltare a afacerii Clermont Hotel Group, este "să lucrăm împreună cu toți furnizorii și să colaborăm...

Recuperarea totală a turismului în lume: va trebui să așteptăm până în 2025

Actualitate şi Inovaţie
"Redresarea post-pandemică a turismului riscă să se clatine pe măsură ce economia globală își pierde din avânt din cauza șocului energetic generat de invazia Rusiei în Ucraina, a inflației ridicate și a slăbirii puterii de cumpărare a gospodăriilor", potrivit Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), care tocmai a publicat raportul "Tourism Trends and Policies".  Autorii studiului nu cred că va exista "o redresare reală a turismului internațional înainte de 2024 sau, cel mai devreme, 2025". În plus, potrivit secretarului general al OCDE, Mathias Cormann, concecințele invaziei din Ucraina amenință redresarea sectorului. "Provocarea pentru autoritățile publice și companii nu este doar de a da un impuls turismului pe termen scurt, ci și de a asigura forța și durabili...

Câți bani investesc marile platforme online în Google?

Intermediari
Rolul Google în campaniile de marketing ale companiilor este de necontestat și în fiecare an crește bugetul pe care îl alocă pentru promovarea produselor și serviciilor lor. Statista a realizat un raportat privind digitalizarea în sectorul de turism și oferă detalii despre câți bani cheltuiesc marile platforme online pentru publicitate pe motorul de căutare.  Cifrele Statista se bazează pe rapoarte financiare și pe estimări ale valorii lipsa bazate pe simularea Monte-Carlo și pe studii și rapoarte ale unor terțe părți. În 2022, 14 agenții online analizate de Statista au cheltuit în total 7,623 miliarde de dolari pe publicitatea Google în 2022. Doi giganți au reprezentat 65% din cheltuieli: Booking (34%) și Expedia (31%). Airbnb, între timp, a fost compania care a alocat cea ma...
Exit mobile version