Radisson Hotel Group, un grup hotelier cu peste 1.100 de unități în funcțiune și în curs de dezvoltare în peste 95 de țări aa optat pentru tehnologia inovatoare a Hotelverse, un pionier în crearea de gemeni digitali certificați API. Această colaborare face parte din strategia lanțului de îmbunătățire a experienței clienților și de stimulare a vânzărilor directe prin maximizarea conversiei.
Radisson Hotel Group și Hotelverse au lucrat împreună pentru dezvolta gemeni digitali la unele dintre cele mai importante hoteluri de pe diferite continente. Nu numai atât, dar echipele digitale ale celor două companii au colaborat la o srategie inovatoare de conținut al destinației, o propunere de valoare de convingătoare în care oaspeții se pot cufunda nu numai în hotel, ci și în mediul înconjurator și pot învăța despre tot ceea ce are de oferit.
Această nouă modalitate ajuta utilizatorul să înțeleagă perfect unde se află hotelul în oraș, precum și toate ofertele complementare care pot fi în jurul acestuia. O altă noutate este funcționalitatea Dynamic Pricing a Hotelverse, care permite utilizatorului să obțină o orientare a prețului în funcție de tipul de cameră, datorită unei vederi aeriene a fațadei.
Replica digitală a hotelului este integrată în oricare dintre activele sale digitale, cum ar fi aplicația, site-ul web, telefonul mobil, etc. Această ușurință de implementare înseamnă că hotelul poate comunica clientului cele mai importante aspecte ale sale (cum ar fi locația, serviciile, angajamentul de sustenabilitate, punctele de vânzare, etc.) mai eficient și în mai puțin timp, oferind valoare adăugată în comparație cu alți concurenți.
Dovada în acest sens este că tehnologia Hotelverse îmbunătățește rata de conversie a hotelurilor, precum și creșterea numărului de rezervări directe de camere. Clienții beneficiază, de asemenea, de posibilitatea de a cunoaște hotelul într-un timp foarte scurt și în detaliu, eliminând incertitudinea din procesul de rezervare. Aceștia pot survola hotelul prin rotirea acestuia la 360 de grade și pot explora toate facilitățile acestuia.
May Fair Radisson Collection Hotel din Londra, Radisson Collection Hotel Palazzo Touring Club din Milano, Radisson Blu Plaza Hotel Delhi Airport și Radisson Blu Resort Dharmasala sunt destinațiile pe care clienții vor putea să le exploreze grație tehnologiei startup-ului din Mallorca.
Această tehnologie, după cum a subliniat Raúl Alvarez Barrera, vicepreședinte global digital și șef al Centrului de excelență în domeniul experienței digitale al Radisson Hotel Group, „crește considerabil implicarea și reprezintă, fără îndoială, o mare valoare adăugată pentru clienții noștri, datorită perturbării și îmbunătățirii experienței pe care o oferă. Nu este surprinzător faptul că „a aduce experiențe digitale clienților noștri este un lucru care ne pasionează la Radisson.
Fermín Carmona, CEO și co-fondator al Hotelverse, speră „să poată continua să crească alături de Radisson”.
O etapă importantă pentru creșterea companiei
În primul an de existență a companiei, lanțuri hoteliere importante, precum Radisson Hotel Group, pariază pe tehnologia disruptivă a Hotelverse. Aceasta se alătură altor clienți cu care lucrează deja, precum Palladium, Riu, Bahia Principe, Pestana CR7, Grupul Iberostar, IHG Hotels & Resorts, Ushuïa, Hard Rock Hotels, The Excellence Collection, Fuerte Hoteles, Park Royal Hotels & Resorts, DreamPlace Hotels & Resorts, Grupul Pacha, Barceló, H10 Hotels, Pulitzer Hotels, Nobu Hotels, Magic Costa Blanca, Satocan, Bless Collection Hotels, Zafiro Hotels și MarSenses Hotels & Homes.
Sursă: hosteltur.com