Angajamentul față de sustenabilitate necesită punerea în aplicare a unui set de obiective în cadrul companiei însăși, dar și implicarea tuturor actorilor din zona de acțiune a companiei, de la furnizori la consumatori. „Din ce în ce mai multi clienți, parteneri și angajați vor să fie siguri că lucrează cu și pentru organizații responsabile, sustenabile și incluzive”, spune Jason Geall, vicepreședinte executiv al American Express Global Business Travel (Amex GBT).
Jason Geall a inaugurat în format virtual unul dintre cele mai importante evenimente ale companiei, care reunește principalii furnizori din industria de turism. Cunoscut înainte sub numele de Supplier Day, Amex GBT Connect, acest eveniment a avut loc în luna martie la Madrid.
Evenimentul din acest an s-a axat pe sustenabilitate, deoarece aceasta este „cea mai importantă provocare actuală și pe termen mediu și lung”, a spus el. „Problema nu este călătoria, ci carbonul, a adăugat el.
În plus, acesta a afirmat că „programele de călătorie și de întâlniri pot juca un rol esențial în creșterea bunăstării, a accesibilităii și a incluziunii”.
Nicole Sautter, responsabilă la nivel global de sustenabilitate de la Amex GBT, prezintă la eveniment, a declarat că, pentru firma sa „să poată face progrese în domeniul protecției mediului prin intermediul călătoriilor, trebuie să ne motivăm clienții să facă același lucru”.
Aceasta s-a referit, de asemenea la inițiativele promovate de compania sa în domeniul sustenabilității, care au determinat-o să devină prima agenție de turism corporatist care s-a alăturat Forumului Economic Mondial și să primească premiul de platină de la EcoVadis.
Acțiunile care plănuiesc să-și ajute clienții și partenerii, printr-un program corporativ, să extindă utilizarea SAF (combustibil sustenabil de aviație). Obiectivul este de a accelera decarbonizarea și de a preveni că emisiile de carbon provenite din aviație, care reprezintă în prezent aproximativ 3% din total, să urce la 22% până în 2050.
El a reamintit că un astfel de combustibil poate reduce emisiile cu 80% în comparație cu combustibilii fosili și a insistat asupra faptului că, în prezent, este cea mi bună soluție, deoarece ambele tipuri de combustibil pot fi amestecate și nu sunt necesare modificări ale infrastructurii. Cu toate acestea, el a recunoscut că producția trebuie să fie crescută.
Luis Dupuy de Lôme, vicepreședinte al Amex GBT pentru dezvoltarea afacerilor din Spania și Italia, a subliniat „rolul esențial pe care călătoriile coporative îl au atât în activitatea comercială cât și în crearea culturii companiei, iar provocare este de a face acest lucru compatibil cu durabilitatea.
Managementul cheltuielilor
În ceea ce privește perspectivele călătoriilor de afaceri pentru 2023, Jason Geal a declarat că, în contextul inflației, al crizei energetice și al instabilității generate de războiul din Ucraina, „gestionarea cheltuielilor este una dintre marile provocări pentru 2023”. În opinia sa, pe măsură ce costurile continuă să crească, trebuie să fim proactivi și să optimizăm negocierile.
În plus, el a subliniat importanța investițiilor în tehnologie pentru a îmbunătăți serviciile oferite intreprinderilor. În acest sens, el a subliniat că inteligența artificială va fi de mare ajutor.
A se citi și American Express GBT încheie achiziția Egencia, o divizie a Expedia Group.
Sursă: hosteltur.com