Shadow

Viteza de încărcare a site-urilor turistice: dincolo de conținut și promoții

Consumatorii petrec din ce în ce mai puțin timp vizitând site-uri web, potrivit Digital Experience Benchmark  realizat de Contentsquare, un specialist în analiza experienței digitale. Dovada este faptul că durata sesiunilor pe computer s-a redus cu 5,4%, iar pe telefoanele mobile a scăzut cu 8,9% de la an la an. Prin urmare, în timp ce brandurile își concentrează eforturile pentru a se diferenția prin conținut și promoții, ele nu pot pierde din vedere un aspect tehnic al cerințelor pe care trebuie să le îndeplinească pentru a se ridica la nivelul așteptărilor utilizatorilor: viteza de încărcare

Nu exista jumătăți de măsură, potrivit lui Contentsquare: „Când se pierde atenția clienților, aceasta este complet pierdută. De aceea, timpii rapizi de încărcare sunt o necesitate pentru orice site web, indiferent de sector, fie că oferă produse sau servicii sau pur și simplu informații, ca în cazul birourilor de turism.

În sectorul turismului, o experiență bună pentru clienți, încă de la primul contact, este esențială pentru a păstra clienții și pentru a-i menține în călătoria lor, făcând rezervări și tranzacții, după cum subliniază Contentsquare.

Cum se măsoară succesul digital al unui brand

Pentru a asigura o performanță optimă pe web, companiile trebuie să estimeze în primul rând gradul de utilizare a site-ului, ceea ce necesită date specifice pentru a fi măsurate. Core Web Vitals (CWVs) de la Google oferă trei indicatori importanți în acest scop:

– Largest Contentful Pain (LCP). Măsoară performanța de încărcare: cât timp trebuie să aștepte un utilizator înainte de a vedea elementul principal al paginii pe ecranul său.

– First Input Delay (FID). Evaluează capacitatea de reacție la intrare: cât timp așteaptă un utilizator înainte de a interacționa cu o pagină.

– Cumulative Layout Shift (CLS). Evaluează stabilitatea vizuală: cât de mult este expus un utilizator la schimbările de aspect.

Viteza de încărcare a site-urilor turistice: dincolo de conținut și promoții
Trăim în era imediatismului, așa că un timp de încărcare rapid este de neprețuit în cadrul experienței digitale, premițându-ne să captăm mai bine atenția vizitatorului și să încurajăm un angajament mai mare. Sursa: Contentsquare.

Pentru a maximiza performanța site-ului, experții recomandă: „este esențial ca site-urile web să echilibreze aceste trei elemente pentru a reduce rata de respingere, pentru a stimula retenția vizitatorilor, pentru a crește conversia și pentru a optimiza site-ul astfel încât să poată fi perceput și clasat bine de motoarele de căutare”.

Trecerea la treabă

Odată ce brandurile reușesc să identifice domeniile de îmbunătățire, după cum adaugă aceleași surse, „pot teoretiza și defini unele schimbări. De exemplu, modificări care pot părea nesemnificative, cum ar fi convertirea formatelor de imagine de la PNG la SVG, îmbunătățesc considerabil performanța site-ului și viteza de încărcare. Următorul pas este să efectueze un test AB care să le permită să își măsoare progresul în ceea ce privelte viteza, timpul de încărcare și satisfacția utilizatorilor.

Mai multe informații generate de Contentsquare în:

Site-uri web turistice: cum să oferi o experiență de utilizator satisfăcătoare

În cele din urmă, companiile de turism „trebuie să își amintească faptul că îmbunătățirea performanței site-urilor web este o cursă de lungă durată. Acestea nu trebuie să fie performanțe doar o singură durată, ci în mod constant, indiferent de formatul noului conținut și de cantitatea pe care o adaugă. Este o muncă și o evaluare permanentă care trebuie făcută”.

În plus, Contentsquare, „site-urile de turism nu trebuie doar să aibă o performanță mai bună decât concurenții lor, deoarece utilizatorii le compară și cu site-urile din alte sectoare, cum ar fi mass-media sau comerțul electronic, care tind să aibă o performanță extrem de bună”.

„Încărcarea mai rapidă a paginilor va oferi un avantaj brandurilor, dar standardele utilizatorilor sunt stabilite de site-urile preferate. De aceea, fiecare brand, mai ales în B2C, este în mod constant în competiție cu branduri mai mari și mai performante”, concluzionează Contentsquare. 

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.