Operatori de turism: fără un acord cu privire la data repornirii, factorul preț începe să apară

CEO-ul Jet2Holidays, Steve Heapy, a comunicat hotelierilor că nu prevede revenirea la normalitate înainte de 17 iunie. Cu toate aceste, TUI Group a confirmat prin aceleași mijloace, în acest caz semnată de Helen Caron, directorul de achiziții, că vinde vara 2020 și are operațiunile oprite doar până la sfârșitul lunii aprilie. Ambele au început să comercializeze vara 2021 în Regatul Unit. Și în acest scenariu se vorbește despre scăderea prețurilor

Managerul Jet2Holidays explică faptul că, în aceste condiții, „am luat o decizie foarte nefericită că ar fi înțelept să nu planificăm recuperarea operațiunilor înainte de 17 iunie”. El observă că, dacă spațiul aerian s-ar deschide mai devreme, acesta ar avea capacitatea de a reacționa „prin adăugarea de zboruri într-un spațiu scurt de timp„, dar dacă ar fi contrariul, clienții ar trebui convinși să-și schimbe rezervările pentru mai târziu, decât să anuleze.

În cazul TUI, acesta raportează că menține operațiunile anulate pe toate piețele, în cea mai mare parte până la sfârșitul lunii aprilie și că rămâne activ cu vânzările pentru vara 2020 și iarna 2020-21. Ca și în cazul Jet2, a început și comercializarea în vara anului 2021.

 

Prețuri mai mici pentru a menține rezervările

Heapy avertizează hotelierii că nu va fi ușor să convingă clienții să-și schimbe rezervările pentru a călători în altă dată decât să anuleze dacă nu li se oferă prețuri atractive. El subliniază că mulți hotelieri doresc să obține rezultate prin potrivirea prețurilor la rezervarea inițială și acest lucru nu ar fi recomandabil în acest moment.

De moment, Jet2 a luat inițiativă de a vinde prin aplicarea unei politici „agresive” privind prețurile și se asigura că atinge o rată de 50% din modificarea rezervării (rebooking) la numărul total de clienți contactați. 

CEO-ul Jet2 asigură partenerilor săi de hotel că „nimeni nu face mai mult decât Jet2 pentru a capta și păstra rezervările pentru hotelurile tale”. Și adaugă că, în timp ce alți operatori sau redus personalul, acest operator a sporit personalul call center-urilor sale și lucrează toată ziua.

TUI raportează că are în vedere toate posibilitățile cu companiile aeriene pentru a asigura un răspuns rapid în cazul în care operațiunile se reiau și lucrează activ pentru a converti anulările în modificări de dată. Și, pe de altă parte, anunță că va începe să anticipeze sezoanele viitoare chiar și pe piețele interne unde nu sunt încă de vânzare pentru a valorifica o potențială creștere a cererii de călătorie pe termen lung.

Chiar dacă, din cauza forței majore, și-a suspendat obligațiile privind angajamentele și taxele de anulare din cauza imposibilității de a călători în marea majoritate a destinațiilor, TUI asigură că „facem tot posibilul pentru a atenua impactul a acestui fapt în afaceri comune”. 

TUI nu specifică în scrisoare sa nimic despre necesitatea reducerii prețurilor pentru a activa cererea, deși anunță că va contacta hotelierii pentru a dialoga și a întocmi un plan care să le permită colaborarea „pentru a asigura o operațiune de succes în viitor”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.