Hotelbeds se aliază cu birouri de turism din întreaga lume

Hotelbeds a lansat primul serviciu B2B al industriei pentru organizațiile de marketing de destinații la nivel mondial (DMO), pentru a stimula numărul de sosiri ale călătorilor. Profitând de tehnologie, platforma de rezervare și relațiile companiei cu hotelieri și clienți B2B din întreaga lume, Hotelbeds, până în prezent, a lucrat cu peste 50 de birouri de turism din întreaga lume. 

 

Drept urmare, s-a înregistrat o creștere a numărului de nopți de hotel pentru destinațiile selectate cu până la 30% în medie, pe lângă îmbunătățirea veniturilor, prin atragerea de vizitatori în sezonul mediu și scăzut al piețelor internaționale și naționale la nivel mondial. 

 

Destinațiile asociate primesc acces la peste 60.000 de clienți B2B, cum ar fi agenți de turism, operatori de turism, companii aeriene și programe de fidelizare care realizează împreună peste 1,5 miliarde de căutări de cazare pe zi prin Hotelbeds. 

 

Datorită prezenței internaționale a Hotelbeds, prezentă pe mai mult de 140 de piețe de origine la nivel mondial și fiind piața chineză una dintre cele cu cea mai rapidă creștere și a patra ca mărime la nivel mondial pentru companie, birourile de turism bneficiază, de asemenea, prin primirea mai multor sosiri la distanță internațională. 

 

Rezervele piețelor de origine internaționale și pe distanțe lungi oferă clienților de înaltă valoare, care cheltuiesc mai mult la destinație, stau mai mult, anulează mai puțin, se întorc mai des și rezervă mai departe de profiturile directe obișnuite ale clienților (care de obicei sunt foarte naționali). 

 

Gareth Matthews, Director de Marketing și Comunicații al Hotelbeds, afirmă: „Scopul nostru ca distribuitor de turism este să promovăm rezervări incrementale de mare valoare pentru hoteluri care provin din surse care nu generează concurența directă și care, la rândul lor, sunt dificil de accesat pentru ei, precum agenții de turism și operatorii de turism. Văzând că acest model funcționează pentru noi, ne-am gandit de ce să nu facem la fel pentru destinații? Nimeni altcineva nu oferă birourilor de marketing de destinatie un astfel de pachet complet care le permite să acceseze cu usurință o rețea de distribuție de călătorii la nivel mondial. Am lansat serviciul în toată lumea anul trecut și suntem încântați să confirmăm că cunoștințele, experiența și infrastructura noastră generează deja, în medie, o creștere a cantității de sosiri în numărul de vizitatori cu 30% pentru partenerii noștri de de destinație”.

Joseph Sheller, responsabil de Destination Marketing la Hotelbeds.

 

Joseph Sheller, responsabil pentru Destination Marketing, a comentat: „Sunt mândru să spun că serviciul nostru de marketing de Destination Marketing al Hotelbeds are o mare cerere la nivel mondial. Ne mândrim că oferim un ROI extrem de tangibil pentru partenerii nostri și ne măsurăm succesul prin creșterea incrementală de la an la an a nopților de hotel/ PAX produs de companii, precum și a impactului economic general. Ce destinație nu dorește să crească numărul de vizitatori, care stau mai mult și cheltuiesc mai mult, în special în sezonul de mijloc și jos? Fiind primul distribuitor de călătorii B2B care a lansat acest serviciu, revoluționăm cu adevărat peisajul de marketing al destinației”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.