Shadow

Hilton cumpără Graduate Hotels pentru 210 milioane de dolari

Hilton a anunțat încheierea unui acord cu AJ Capital pentru a achiziționa toate drepturile asupra Graduate Hotels și pentru a accelera expansiunea sa pe segmentul de lifestyle. Lanțul american va plăti 210 milioane de dolari, iar tranzacția ar trebui să se încheie în al doilea trimestru al anului. 

Graduate Hotels este o colecție de hoteluri situate în orașe universitare din Statele Unite și din Regatul Unit. Fiecare proprietate aduce un omagiu moștenirii orașului sau prin intermediul unor trimiteri culturale către comunitatea locală. Portofoliul este format din 37 de hoteluri.

Achiziția include drepturi mondiale asupra brandului Graduate, acorduri de franciză pentru hotelurile existente și planificate, precum și responsabilitatea pentru dezvoltarea și creșterea viitoare a brandului. Hilton se așteaptă ca aportul taxelor pentru primul an complet de proprietate să fie de aproximativ 16 milioane de dolari.

Hilton cumpără Graduate Hotels pentru 210 milioane de dolari
Graduate are 35 de hoteluri în SUA și două în Marea Britanie. Sursa: Graduate Hotels.

Acordul prevede ca AJ Capital să păstreze proprietatea a 35 de hoteluri în funcțiune și în dezvoltare a celor din categoria Graduate, fiecare dintre acestea urmând să fie exploatat în baza unor contracte de franciză pe termen lung cu Hilton. Deutsche Bank Securities a fost singurul consilier financiar al AJ Capital pentru această tranzacție.

„Avem de mult timp o ștachetă ridicată în ceea ce privește adăugarea de branduri în portofoliul nostru, fie organic, fie prin achiziții, iar Graduate va fi un alt motor de creștere pentru noi, prezentând o oportunitate unică de a servi mai mulți oaspeți în cele mai căutate destinații”, a declarat Chris Nassetta, președinte și CEO al Hilton.

„Cu mii de colegii și universități din întreaga lume, credem că piața de acoperire pentru brandul de Graduate este de 400-500 de hoteluri din întreaga lume”, a adăugat Nassetta. 

Brandul Graduate se va alătura portofoliul de lifestyle al Hilton, alături de Canopy by Hilton, Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Tempo by Hilton și Motto by Hilton, fiecare dintre acestea fiind lansate în ultimii 10 ani pentru a răspunde cererii tot mai mari de experiențe de călătorie localizate.

Mai multe articole despre Hilton:

Hilton lansează brandul Tempo cu un nou hotel in New York

Cele mai puternice și mai valoroase branduri hoteliere din lume

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.