Shadow

DER Touristik își schimbă numele în Dertour Group

Ca parte a strategiei sale de internaționalizare, compania germană DER Touristik, al doilea cel mai mare operator turistic din Europa, va fi redenumit Dertour Group, numele de brand al unuia dintre operatorii turistici ai corporației. Scopul noului nume este de a îmbunătăți vizibilitatea grupului la nivel global, potrivit lui Ingo BurmesterCEO al operatorului pentru Europa Centrală, la târgul ITB Berlin, care se desfășoară în această săptămână în capitala germană. De asemenea, el a precizat că actualul sezon de iarnă înregistrează rezultate bune, Turcia și Spania fiind în fruntea rezervărilor

Rebrandingul va începe în al doilea trimestru al anului 2024 și va fi finalizat până la sfârșitul anului 2025. Grupul turistic reunește 130 de companii, operează pe 16 piețe sursă și are peste 9.200 de angajați.

Pe de altă parte, Ingo Burmester a explicat că anul 2023 a fost marcat de o cerere puternică de călătorii pe toate piețele, ceea ce a avut un impact asupra rezultatelor companiei. Veniturile totale ale grupului au crescut cu 23% față de 2022, în timp ce numărul de clienți europeni a crescut cu 10% față de anul precedent. În plus, durata medie a sejurului a crescut la 8,1 zile, cu o zi mai mult decât în 2019.

Directorul general al Dertour Group pentru Europa Centrală a declarat că perspectivele pentru 2024 sunt foarte optimiste: „Cererea reprimată de călătorii nu dă semne de diminuare. Consumatorii rămân entuziaști în ceea ce privește călătoriile și caută beneficiile rezervărilor din timp și ale prețurilor atractive. De fapt, raportul evidențiază creșterea puternică a rezervării timpurii în noile tendințe de călătorie.

DER Touristik își schimbă numele în Dertour Group
Ingo Burmester, CEO al Dertour Group Central Europe, în timpul conferinței de presă de la ITB Berlin, miercuri. Sursă: Hosteltur.

Sezonul de iarnă

La intrarea în cea de-a treia lună a anului, Burmester spune că, potrivit analizei grupului privind rezervările pe cele 16 piețe europene ale sale, s-a înregistrat o creștere a veniturilor cu 24% față de sezonul de iarnă precedent (2022/23). În acest moment, primele cinci cele mai populare destinații pe distanțe scurte si medii sunt conduse de Turcia, cu o creștere 46%, Spania (12%), Italia (11%), Germania (+6%) și Egipt (-2%).

Pe lângă Turcia, destinațiile care au înregistrat cele mai mari creșteri în această perioadă a anului trecut, sunt Croația, cu o creștere de 66%, și Tunisia, cu o creștere de 34%.

Există, de asemenea, o revenire puternică a călătoriilor pe distanțe lungi. Aproape unul din trei călători optează pentru destinații de lung curier, cu preferință care se extind către Orientul Mijlociu, Oceanul Indian, Caraibe, Thailanda și America de Nord. Printre destinațiile emergente se numără India, Vietnam și Indonezia.

Proiecții pentru vara viitoare

În ceea ce privește vara viitoare, grupul a observat deja o cerere mare de escapade, în special regiunea mediteraneeană.

La călătoriile de mediu și scurt curier, în funcție de rezervările efectuate până în prezent, în topul 5 includ:

  • Turcia: +47%
  • Spania: +25%
  • Tunisia: +15%
  • Egipt: +11%
  • Grecia: +9%

În ceea ce privește călătoriile de lung curier, preferințele variază de la Oceanul Indian, la America de Nord, Caraibe, Orientul Mijlociu și Thailanda.

Raportul identifică, de asemenea, destinațiile care câștigă în popularitate și care au cele mai mari rate de creștere față de anul precedent. Astfel, țări care până acum erau cel mai des vizitate iarna, precum Vietnam, India și Indonezia, sunt din ce în ce mai căutate pentru vară și se numără chiar printre preferatele pentru a fi vizitate pe tot parcursul anului. Pe distanțe de mediu și scurt curier, Portugalia, Turcia și Bulgaria înregistrează cele mai mari creșteri ale numărului de călători.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.