Cei care fac rezervări printr-o OTA cheltuiesc cu 17% mai mult la hotel

În sector există credința că oaspeții care își rezervă cazarea printr-o OTA nu cheltuiesc la hotel la fel de mult ca cei care aleg să o facă direct. Acesta este un mit fals, potrivit lui Brandon Ehrhardt, directorul inițiativelor strategice și al cercetării la Expedia

După ce am colaborat cu Oxford Economics pentru a studia 98.000 de călători, „putem spune cu încredere că acest lucru nu este adevărat”, spune el. De fapt, cei care rezervă online cheltuiesc cu 17% mai mult decât cei care au făcut-o prin alte canale.

Tim Hentschel, CEO al Hotel Planner, un furnizor de servicii online, împărtășește și această viziune. „Pentru fiecare dolar cheltuit într-o cameră de hotel, grupurile noastre cheltuiesc doi până la patru dolari pe F&B, spații de conferințe, echipamente audiovizuale și alte servicii auxiliare”.

Cei care fac rezervări printr-o OTA cheltuiesc cu 17% mai mult la hotel
Cei care fac rezervări printr-o OTA cheltuiesc cu 17% mai mult la hotel

Deși multe grupuri hoteliere doresc să îmbunătățească rezervările directe ori de câte ori este posibil, ei recunosc că asocierea cu alți actori din sector este crucială, iar acest lucru este valabil mai ales pentru cei care lucrează în B2B. Un domeniu important de concentrare pentru Nicola Accurso, vicepreședinte al dezvoltării afacerilor la NH Hotel Group, este crearea așa-numitelor „partneriate preferate” cu companii de management de turism, agenții de evenimente și întâlniri, precum și cu unii intermediari de nivel înalt. NH a negociat, de asemenea, acorduri de win-win pe termen lung cu peste 30 de companii aeriene pentru a stimula afacerile în destinații unde există loc pentru creștere.

 

Informația de referință este disponibilă pe Eye for Travel.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.