Călătorul de business cere mai mult control asupra călătoriei

Calitatea vieții și autonomia în timpul deplasării sunt aspecte din ce în ce mai apreciate de calatorul corporativ, potrivit studiului „Balancing Business Travel Tools & Policy for the Traveller Experience„, realizat în comun între American Express Global Business Travel și ACTE Global (Asociation of Corporate Travel Executives), care concluzionează că acest călător solicită un control mai mare asupra experienței sale de călătorie. 

Aceasta este o realitate nouă la care trebuie să răspundă sectorul business travel, dar, în același timp, trebuie să fie aliniat la programul de călătorie și la obiectivele de afaceri, indică raportul, pentru care au fost intervievați 200 de manageri de travel în perioada 13-30 martie 2018, 54% dintre aceștia din America de Nord, 30% din zona EMEA și 11% din zona Asia-Pacific.

37% dintre respondenți indică faptul că au crescut cererea de măsuri de conciliere profesional-personal de către călător. Un procent care crește treptat, deoarece cifra a fost de 31% în ultima consultație efectuată în octombrie 2017.

„Acest studiu nu face altceva decât să confirme o tendință care este din ce în ce mai prezentă în industria noastră: călătorul devine elementul central pe care se învârte programul de călătorie”, spune Luis Dupuy de Lôme, CEO al American Express Global Business Travel pentru Spania.

În plus, documentul indică faptul că noua paradigmă se poate traduce, în unele cazuri, în oportunități reale de economisire a costurilor, deoarece 32% dintre managerii de călătorii participanți au observat în ultimele luni o creștere a cererilor de cazare în lanțurile hoteliere, în timp ce 22% afirmă că au crescut cererile de opțiuni de cazare împărtășite cu alți parteneri.

Călătorul de business cere din ce în ce mai multă flexibilitate și calitate de viață.
Călătorul de business cere din ce în ce mai multă flexibilitate și calitate de viață.

La rândul lor, 61% dintre respondenți afirmă că călătorii lor solicită, de asemenea, o îmbunătățire a instrumentelor tehnologice destinate gestionării călătoriilor corporative.

Pe de altă parte, 38% dintre organizatorii de călătorii consideră că programele de călătorie sunt foarte limitate în ceea ce privește opțiunile, în timp ce o cincime consideră ca accesul la mai multe canale de rezervare, poate îmbunătăți aceste programe.

Cu toate acestea, aproape jumătate dintre ei sunt, de asemenea, îngrijorați de faptul că o creștere a opțiunilor disponibile pentru călător ar putea eroda controlul asupra programului de călătorie. În acest sens, raportul subliniază faptul că managerii de turism trebuie să găsească punctul optim care să le permită să ofere o experiență mai aproape de călătoria de agrement a directorilor, dar care garantează respectarea politicilor companiei.

 

Preocuparea pentru securitate

Aproape jumătate dintre managerii de călătorii, 46%, spun că au crescut consultările cu privire la siguranța personală din partea călătorilor – un procent mai mic decât cel raportat în octombrie 2017 și, de asemenea, sub 65% a fost înregistrat în 2016.

Deși îngrijorarea pentru securitate pare să-și piardă treptat o anumită forță, cifrele continuă să fie semnificative, ceea ce explică de ce managerul de turism trebuia să ia măsuri și să pună în aplicare instrumente pentru a atenua impactul acestui mediu amenințător, uneori, pentru călătorii săi.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.