Shadow

Agențiile de turism germane cresc prețurile cu 22%

Prețul mediu al călătoriilor vândute în agențiile germane care fac parte din RTK Group a cunoscut o creștere medie de 22,69% în acest an față de 2019. „Sunt sigur că tendința de creștere a  prețurilor va continua”, a explicat Thomas Bösl, director general al grupului, în cadrul Forumului de Turism Maspalomas Costa Canaria din Spania. 

Thomas Bösl, director general al RKT Group, în timpul intervenției sale de joi 17 noiembrie, la Forumul de Turism Maspalomas Canare.

Prezentarea lui Thomas Bösl la forumul menționat mai sus a început cu un avertisment adresat întregii industrii a turismului: „Covid nu a trecut încă deși am dori să-l ignorăm.

Și asta pentru că, dincolo de focare, pandemia continuă să genereze efecte pe termen lung asupra societății. De exemplu: costuri crescute și un sentiment de instabilitate, „ceea ce se observă în starea de spirit a clientului”, a spus directorul general al RTK, unde sunt integrate 3.500 de agenții de turism.

„Acest lucru provoacă incertitudine în rezervările de călătorie, care sunt pe termen mai scurt. Din acest motiv, clienții solicită securitate și caută mai multă flexibilitate. În acest sens, touroperatorii au făcut o treabă bună cu tarifele flex„, a adăugat Thomas Bösl.

Rezervările în avans de călătorii.

Vânzările din vara anului 2022, aproape la același nivel ca în 2019

Conform datelor colectate de RTK în rândul agențiilor sale partenere, vânzările de călătorii din această vară au fost practic la același nivel ca în vara anului 2019.

Destinațiile care au beneficiat cel mai mult de această creștere a călătoriilor după doi ani de pandemie au fost Turcia, Mallorca, Marea Roșie, Creta, Gran Canaria și Fuerteventura.

Creșterea vânzărilor de călătorii în vara anului 2022 față de anul trecut.

„În ceea ce privește creșterile puternice ale vânzărilor care s-au văzut în Turcia și Marea Roșie, trebuie avut în vedere că în 2021 aceste destinații au avut foarte puțini turiști”, a explicat directorul RTK.

„Totuși, în noiembrie 2022 observăm o diferență semnificativă față de noeimbrie 2019”, a spus el, referindu-se la climatul de incertitudine, „care are impact asupra companiilor aeriene, în capacitatea aeriană pe care o pui, cu ce perioadă de avans pot fi vândute și cum este politica de prețuri în hoteluri”.

Creșterea prețurilor: riscul de a pierde clienți

O altă diferență notabilă față de perioada pre-pandemică este creșterea prețurilor. Prețul mediu al călătoriilor vândute în agențiile membre RTK a cunoscut o creștere de 22,6% față de 2019.

„În ceea ce privește creșterea prețurilor, sunt sigur că această tendință va continua”, a spus Thomas Bösl. „Parțial aceasta este o veste bună, deoarece ne permite să acoperim o parte din propriile costuri, care au crescut. Dar, din cauza creșterii costurilor cu energia și a creșterilor salariilor, va trebui să creștem și mai mult prețurile în 2023·.

Prețul mediu al călătoriilor vândute în agențiile de turism RTK a crescut cu 22,69% în acest an în comparație cu 2019.

„Acest lucru implică pericolul de a pierde clienți foarte sensibili la preț. Privim acest punct îdetaliu, deoarece avem o gamă foarte mare de clienți de servit”.

Prognoze pentru iarna 2023

În acest moment, și în ciuda acestui  climat de incertitudine, „se apropie o iarnă foarte pozitivă pentru Insulele Canare. Și sunt foarte bucuros de evoluția insulei La Palma”.

În orice caz, „în 2023 va continua cererea de flexibilitate și securitate din partea clienților. De asemenea, sunt convins că puțina anticipare în rezervările de călătorii va continua”.

În plus, „pachetele turistice vor câștiga importanță, în special în rândul clienților europeni care caută un mod de călătorie sigur. De aceea pachetul înregistrează o renaștere„.

Previziunile de vânzări pentru iarnă ale Insulelor Canare pe piața germană.

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.