Cum să utilizezi Google Plus pentru a urca poziții în clasamentul de căutări

Google Plus poate contribui la urcarea în clasamentele de căutare al site-ului hotelului, dar este necesar să-i dedici mult timp optimizării acestei pagini, profilului și conținutului. În acest articol sunt prezentați trei pași pentru a maximiza prezența ta în această rețea socială și explică de ce această este importantă pentru SEO.

Google Plus nu este doar o rețea socială, este o armă puternică în arsenalul tău SEO. Motivul este că primul link adăugat la o postare pe pagina de Google Plus este un link care trebuie urmărit, așa numitele DoFollow link, ceea ce înseamnă că devine echitabil cu link-ul site-ului pe care îl partajezi.

Link-urile DoFollow sunt baza SEO-ului. Ele lucrează împreună cu PageRankTrustRank și contextul link-ului pentru a determina clasificarea cuvintelor cheie specifice.

  1. Optimizarea paginii de Google Plus pentru clasamentul de căutare

A dedica  un pic de timp pentru a optimiza informația hotelului în rețea poate aduce recompense mari. Cu cinci ajustări ușoare în pagina companiei tale de Google Plus și profilul personal, poți construi o bază solidă pentru a avea succes în SEO.

a) Titlul SEO, numele paginii tale pe Google+ (asigură-te că utilizezi numele companiei tale). Încearcă să eviți utilizarea de cuvinte cheie în titlul SEO, nu este profesional și are o valoare redusă pentru SEO.

b) Personalizează URL-ul paginii tale: Google Plus a dezvoltat recent posibilitatea de a personaliza URL-ul, o veste importantă pentru companiile care doresc să includă link-uri curate în strategia lor de marketing.

 Pe Google Plus conținutul rămâne regale. #shu# / Gil C.
Pe Google Plus conținutul rămâne regale. Imagine Shutterstock.

c) Descrierea meta SEOpentru pagina ta combină linea de tags și primele două fraze din introducere. Ai doar 160 de caractere, așa că fă în așa fel încât să conteze, incorporând, de exemplu, una sau două cuvinte cheie pentru obiectivul SEO.

d) Calitatea de Autor Google Plus este un factor important de clasificare și probabil necunoscut. Calitatea de autor pune o etichetă fiecărei piese de conținut pe care o creezi, ceea ce îi permite lui Google să știe cine a fost autorul. Fără această calitate de autor pierzi potențialul link-urilor și de SEO. În acest sens Eric Schmidt, autorul cărții „Noua eră digitală”, a subliniat „dintre rezultatele căutării, informația legată de verificarea profilurilor va determina urcarea mai mult în clasament decât continutul fără această verificare”.

 

  1. Conținut nou

După ce ai optimizat pagina hotelului pe Google Plus și profilul tău și configurezi în mod corect calitatea de autor, ești pregătit să începi să publici conținut. Aceasta este forma cea mai rapidă și mai ușoară de a obține adepți pe această rețea socială, pentru că, în final, conținutul este încă regele.

Atunci când urci conținut pe profilul său pagina de Google Plus urmează aceste linii directoare:

– Scrie un rezumat al conținutului al cărui link îl partajezi. Nu exagera, acesta trebuie să fie scurt și simplu.

– Nu include link-ul în spațiul pentru rezumat, ci în zona de link atașat. În acest fel vei obține beneficiul SEO al unui link DoFollow.

Împărtășește conținutul cu oricare din cercurile tale existente.

– Bifează opțiunea care îți permite să trimiți un e-mail cu postarea de pe Google Plus cercurilor tale, dacă crezi că este un conținut care poate fi de interes pentru un cerc specific al audienței tale.

 

  1. Conectând punctele

Acesta este momentul de a uni forțe și a începe monitorizarea rezultatelor, ceea ce poți face din fiecare piesă de conținut de pe Google Plus pe care o publici sau să alegi doar câteva.

Monitorizarea conținutului pe care îl partajezi pe această rețea socială îți permite să compari câștigurile SEO și progresele în clasament cu +1 și alte însemne sociale. Un mod simplu de a controla ceea ce funcționează și ce nu este de a atribui fiecărui link de Google Plus un URL personalizat și apoi verifica rezultatele în fiecare săptămână cu Google Analytics.

Utilizează Google Plus pentru a urca în clasamentul SEO

Cu atâtea schimbări în algoritmul de căutare al lui Google este important să menții ceea ce este important, și în acest moment Google este important. A aloca timpul necesar optimizării paginii și profilului tău, împărtășind conținut interesant și a face o monitorizare a eforturilor tale, te pune pe drumul urcării în clasamentul SEO.

 

Articolul de referință este disponibil pe SocialMediaExaminer.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.