Shadow

Uber vrea să devină un hub de activități la destinație

Odată cu lansarea a Uber Explore în Madrid, compania avansează în obiectivul său de a deveni un hub de experiențe și activități în destinație, așa cum a subliniat directorul său general pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), Anabel Díaz. Această inițiativă completează strategia sa de a se consolida ca platformă pentru o mobilitate eficientă și sustenabilă

 

Potrivit directorului său de operațiuni pentru America Latină și șef global al Uber Explore, Felipe Fernández de Aramburu, Uber vrea să „ajute utilizatorii să decidă unde să meargă și ce să facă, nu doar cum să meargă”. 

 

Acum, după cum a adăugat el, „pe lângă călătorii, se pot planifica destinația acestor deplasări, cu posibilitatea de a face rezervări la cele peste 60.000 de restaurante incluse în OpenTable; iar în viitorul apropiat, întrucât îl dezvoltăm, să cumpărăm bilete pentru spectacole, concerte și festivaluri; sau obțineți reduceri exclusive pentru a încuraja utilizarea acestuia. 

Anabel Díaz, directorul general al Uber pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa); și Felipe Fernández de Aramburu, directorul de Operațiunii pentru America Latină și responsabil global a Uber Explore, în prezentarea noii aplicații.

 

Succesul aplicării sale la Madrid, primul pas din Europa după lansarea în 13 orașe din Statele Unite și Mexico City, va depinde de extinderea sa către alte destinații urbane, potrivit Anabel Díaz. Barcelona? „Trebuie să existe deja o afacere puternică pe care să construim aceste soluții suplimentare. Însă acordurile noastre cu parteneri globali, cu o prezență puternică în întreaga lume facilitează scalarea„. 

 

„Obiectivul nostru final pentru sfârșitul anului este să avem parteneri relevanți în fiecare categorie de Uber Explore”, așa cum a avansat Anabel Díaz. 

 

Mobilitate eficientă

În același timp, compania continuă să facă progrese în scopul său de a se asigura că, potrivit lui Díaz, „mobilitatea este cât mai eficientă și durabilă posibil, motiv pentru care ne angajăm să integrăm la maximum taxiurile în platforma noastră. Dovada în acest sens este că anul trecut erau deja 120.000 în toată Europa„. 

 

„Madrid este un model de coexistență a taxiurilor și VTC, precum și un exemplu de angajament cel mai eficient pentru integrare. De fapt, avem deja peste 2.000 de taxiuri înregistrate și încă suntem în discuții cu principalele asociații pentru a le îmbunătății integrarea și prezența pe platforma noastră”, a detaliat directorul general al Uber pentru EMEA. 

 

Au deja acorduri similare în Italia, cu asociația IT Taxi, care se traduce prin integrarea a 12.000 de taxiuri în 80 de orașe din țară, deși vor ajunge la 90; în New York, Hong Kong, Austria, Grecia etc., fiecare acord cu particularitățile sale. 

 

Electrificarea flotei

De asemenea, Uber continuă cu „marele angajament” față de electrificarea flotelor, după cum a explicat Díaz, „cu scopul de a deveni o platformă cu zero emisii în 2040, deși vom fi deja cu 10 ani mai devreme în principalele orașe ale Europei, Statele Unite și Canada„. 

 

Deja în 2025, așa cum a afectat, „50% din kilometrii parcurși vor fi electrici în orașe precum Madrid, Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra și Paris. Pentru aceasta vom acorda ajutor proprietarilor de mașini, cu planuri de stimulare pentru conversia acestora”. 

 

În acest sens, el a recunoscut că poartă discuții „cu furnizorii și organismele publice pentru ca oficialii legislativi să lucreze la politici eficiente care să accelereze transformarea electrică. De asemenea, ne-am angajat să ne comunicăm periodic emisiile și dezvoltarea obiectivelor, într-un angajament clar față de transparență„. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.