Shadow

Tunisia, o destinație în creștere pe piața germană

Gama de destinații preferate pe piața germană de turism emițător se deschide către noi posibilități, remarcând-se în special revenirea Tunisiei, care atrage o cerere puternică ce i-a permis să depășească cifrele din 2022, chiar și cu o lună înainte de sfârșitul anului 2023. Iar dintre toate segmentele care compun aceasta activitate, turismul de familie este cel care a optat cel mai clar pentru țara magrebiană. 

Astfel, în timp ce Tunisia a primit puțin sub 276.000 de vizitatori germani în 2019, peste 293.000 de germani au călătorit în statul magrebian între ianuarie și noiembrie 2023, potrivit Oficiului Național de Turism. Acest lucru reprezintă o creștere de aproximativ 6,4% față de anul de dinaintea loviturii pandemiei, după cum a raportat fvw.

Tunisia, o destinație în creștere pe piața germană
Béni Khiar, Nabeul, în Tunisia. Sursă: Pexels.

Turismul reprezintă 13% din PIB-ul Tunisiei, iar aproximativ 400.000 de persoane lucrează în acest sector, ceea ce reprezintă 12% din forța de muncă a țării.

Cum putem explica de ce Tunisia se profilează în prezent ca o destinație care atrage turiștii germani? Mai ales pe cei care, pe fondul inflației suferite de ţara central-europeană, sunt mai sensibili la creșterea prețurilor vacanțelor, familiile, ca grup fiind deosebit de afectate de această situație. Există trei aspecte cheie care forțează această schimbare.

1º. Prețuri accesibile

„Tunisia era deja un favorit ferm pentru o vacanță la prețuri atractive în vara anului 2023”, a explicat un purtător de cuvânt al TUI. De fapt, prețurile au crescut în toate destinațiile mediteraneene, dar în cazul lor, creșterea a fost relativ mică. „Pentru sezonul următor sperăm ca această tendință va continua și că vom putea face oferte interesante, în special pentru călătorii sensibili la preț.

2º. Conexiuni de zboruri extinse

Tunisia se află la doar două ore și jumătate de zbor de la Frankfurt. În plus, TUI și-a extins oferta de zboruri către Djerba cu TUIfly din Düsseldorf, Frankfurt, Hanovra, München și Stuttgart. Potrivit grupului de turism, în curând vor fi disponibile și zboruri charter din Saarbrücken și Nürnberg.

3º. Destinație în extrasezon 

Pe lângă vacanța clasică pe plajă, Maghrebul, consolidează în prezent în extrasezon și vacanţele alternative, spune Riadh Dekhili, directorul Oficiului de Turism din Tunisia. De exemplu, turoperatori precum Ikarus Tours si Galaxy Tours organizează excursii în locațiile filmelor Star Wars. Turismul în deșert devine, de asemenea, din ce în ce mai popular.

Mai multe informații despre piața germană:

Piața germană: Turcia devansează Spania până la sfârșitul lunii octombrie

Familiile germane rezervă sejururi all-inclusive și sejururi scurte în 2024

„Revenirea a fost un succes. Dar vrem să mergem mai departe”, a remarcat oficialul, care datorită duratei scurte a zborurilor și condițiilor meteorologice, crede că Tunisia poate continua să câștige puncte în rândul turiștilor germani. „Anul viitor ne așteptăm la 300.000-350.000 de oaspeți din țările vorbitoare de limba germană.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.