CEO-ul TUI Germania, Marek Andryszak, a explicat presei germane că ritmul reservărilor în țară este foarte pozitiv cu tendința de a rezerva produse la prețuri mai mari. Topul 10 al vânzărilor este în această ordine: Mallorca, Creta, Riviera Turcească, Rodos, Kos, Fuerteventura, Gran Canaria, Tenerife, Mecklenburg-Vorpommem (pe coasta Mării Baltice) și Ibiza.
Managerul a subliniat că vânzările cresc pe măsură ce restricțiile au fost reduse și au existat chiar vârfuri în care cifrele pentru aceeași perioadă a anului 2019 au fost depășite, cu o creștere de două cifre în unele dintre cele mai populare destinații.
Există o tendință clară spre achiziționarea de pachete turistice, a căror rezervare arată o creștere puternică, reprezentând 70% din totalul călătoriilor vândute.
Are loc o rezervare mai mare a produselor combinate, cu prețuri medii mai mari. „Clienții noștri cheltuiesc cu 25% mai mult în vacanță decât în 2019”, a subliniat CEO-ul TUI.
Acestea sunt date care sunt în concordanță cu tendința generală de a căuta cazare de categorie superioară cu spații mari și camere de nivel superior cu piscină sau terasă privată, împreună cu achiziționarea unei asigurări mai cuprinzătoare pentru a garanta flexibilitatea în aceste momente în care incertitudinea nu a dispărut.
Sejurul mediu variază între clienții TUI Germania de la 8 la 10 zile obișnuite până la 10-14 zile în acest moment, în plus față de căutarea de cazare mai luxoasă în categorii superioare cu camere mai mari, care oferă vedere la mare și opțiuni de catering suplimentar.
Mai mult de jumătate din clienții operatorului de turism își rezervă vacanțele cu opțiuni de anulare flexibile. În primele 10 destinații există câteva spaniole foarte bine poziționate, deși operatorul turistic subliniază că pot exista schimbări în următoarele săptămâni, existând posibilitatea ca Antalya, din Turcia, să depășească Creta. Acesta este un aspect rezultat din relaxarea restricțiilor pentru această destinație.
Extinderea capacității
Managerul TUI Germania, Stefan Baumert, a comentat că există deja posibilitatea ca locurile pentru cele mai populare destinații să se epuizeze. Ca răspuns la aceasta, operatorul turistic adaugă mai multă capacitate aeriană și încheie contracte cu mai multe hoteluri în aceste destinații.
Mai exact, TUIfly va opera cu 22 de avioane în această vară și va oferi zboruri zilnice către Mallorca, cu un total de 210.000 de locuri pentru lunile iulie și august. De asemenea, va avea 70 de zboruri săptămânale cu Insulele Canare cu 235.000 de locuri pentru cele două luni de vârf ale verii și 50 de zboruri săptămânale cu Grecia, reprezentând 450.000 de locuri în total.
Articolul de referință poate fi citit pe Fvw.
Sursă: hosteltur.com