Industria de croazieră se confruntă cu o creștere extraordinară, cu 97 de nave noi care vor funcționa între 2017 și 2025, reprezentând în total o investitie de 53.000 de milioane de dolari (45.500 de milioane de euro). Dar, cum rezervă și cumpără pasagerii de croazieră? Sojern a realizat un raport în colaborare cu Google, care relevă trei tendințe majore.
1. Telefonul mobil dobândește o importanță din ce în ce mai mare în planificare. 29% din căutările pentru croaziere au fost efectuate prin intermediul telefonului mobil, cu o creștere anuală de 33%. Cu toate acestea, site-urile web ale acestui tip de produs înregistrează un procentaj maxim de 13% în ceea ce privește rezervarea prin intermediul telefonului mobil.
2. Prețul și destinația, factori decisivi. 89% dintre călătorii care planifică o marchează prețul ca factor de influență atunci când iau o decizie. Cu toate acestea, atracția destinației este și mai importantă, indicată de 96%. 47% subliniază, de asemenea, importanța instruirii în decizia de cumpărare.
3. Nu întotdeauna croaziera este primul sau singurul lucru pe care îl aveau în minte. Poate exista tendința de a crede că o persoană care face căutari pentru produsul croazieră este motivată în mod special de acesta sau că cineva care caută altceva nu va ajunge să rezerve unul. Dar nu există motive ca vreouna dintre aceste ipoteze să fie adevărată. Studiul realizat de Sojern arată că turiștii care fac căutări despre croaziere se uită și la alte alternative înainte de a rezerva, cum ar fi cazare la hotel. Iar acest lucru indică faptul că aceștia sunt potențiali cumpărători și pentru alte tipuri de produse.
Potrivit datelor lui Google, 53% dintre călătorii intervievați consideră o destinație de plajă pentru următoarea vacanță, în timp ce doar 31% au luat în considerare o croazieră. Cu toate acestea, în rândul întregului grup de călători, 44% intenționează, de asemenea, să facă o croazieră în viitor. Chiar și cei care consideră o destinație de plajă sunt interesați de o croazieră pentru următoarele vacanțe.
Sursă: hosteltur.com