Hyatt, la fel ca și rivalii săi, face un pariu pe brandurile de lux pentru a compensa scăderea MICE, dar planul său de extindere în Europa pune accent și pe colecțiile independente și brandurile lifestyle. Lanțul american a semnat acorduri de management și franciză pentru a-și „extinde semnificativ” portofoliul în regiune până la sfârșitul anului 2023 și a-și consolida prezența în Franța, Germania, Italia, Spania și Elveția.
Această strategie de creștere se adaugă achziției recente a Apple Leisure Group pentru 2,3 miliarde de euro, cu care stațiunile lanțului se vor dubla, iar Hyatt își va crește prezența în Europa cu 60%.
„Portofoliul de branduri de lux ALG, conducerea sa în segmentul all-inclusive și portofoliul mare de noi stațiuni ne vor extinde acoperirea pe piețele noi și existente, inclusiv în Europa și ne vor accelera și mai mult creșterea netă ca lider în camere în industrie”, a evidențiat lanțul SUA la mijlocul lunii august, la confirmarea achiziției.
După cum a informat compania, una dintre filialele Hyatt a semnat șase noi contracte de management și franciza pentru hoteluri din Europa, cu brandurile The Unbound Collection by Hyatt, JdV by Hyatt, Hyatt Centric și Hyatt Regency.
„Cu aceste noi oferte ne reafirmăm experiența în destinațiile de agrement”, a declarat Felicity Black-Roberts, vicepreședinte pentru achziții și dezvoltare pentru Europa la Hyatt.
„Acordurile recent executate evidențiază progresul pozitiv pe care îl facem catre strategia noastră de creștere în Europa, iar noile proiecte sunt alături de un portofoliu puternic de hoteluri de brand Hyatt care urmează să se deschidă în următorii ani”, adaugă vicepreședintele Hyatt de Achiziții și Dezvoltare pentru Europa.
Brandul The Unbound Collection by Hyatt va adăuga un hotel în Crans-Montana (Elveția), întrucât hotelul de tip de boutique Rhodania din 42 de camere din Alpii Elvețieni se va alătura colecției în 2023. La fel și II Tornabuoni Hotel din Florența (Italia), un hotel cu 62 de camere care și-a deschis ușile luna aceasta.
Hyatt va avea un hotel al brandului The Unbound Collection și pe Costa del Sol din Spania: emblematicul Hotel Byblos din Mijas, a cărui deschidere este programată pentru primăvara anului 2022 datorită finanțării de 20 de milioane de euro obținută de fondul internațional Intriva Capital. Tot în Spania, Hyatt Regency Hesperia Madrid se va extinde pentru a include o componentă rezidențială: Hyatt Regency Madrid Residences cu 22 de apartamente premium. Noul complex va fi amplasat pe Paseo de la Castellana.
Brandul JdV by Hyatt va fi consolidat cu incorporarea hotelului Tribune, care va marca „o etapă importantă” pentru lanț, deoarece implică introducerea brandului la Roma. O filială Hyatt a semnat un acord de franciză cu AG Group pentru acest nou hotel cu 52 de camere, care urmează să fie deschis în octombrie 2021.
Această colecție independentă va fi prezentă și la Bordeaux (Franța) în 2022, după semnarea unui acord de franciză cu Alboran Hotels and Hospitality. Proprietatea de 147 de camere va avea un restaurant și un bar clandestin privat pe acoperiș.
În ceea ce privește brandul Hyatt Centric, va debuta în Germania în 2025, cadrul unui acord de franciză între o filială Hyatt și SV Hotel AG. Hyatt Centric Altstadt Hamburg va fi situat pe Moenckebergstrasse și va fi al doilea lanț din oraș, alăturându-se hotelului Park Hyatt Hamburg.
Aceste hoteluri se vor alătura celorlalte deschideri recente ale lanțului în Europa, printre care se află:
- 7Pines Resort Ibiza
- Hyatt Place Ekaterinburg in Ekaterinburg, Rusia
- Hyatt Place London City East în Londra, Regatul Unit
- Hyatt Regency Zurich Airport The Circle in Zurich, Elveția
- Hôtel du Palais Biarritz, redeschis ca parte din brandul The Unbound by Hyatt Collection, în Biarritz, Franța
- Three Story Hotels în Suedia, care s-a alăturat brandului JdV by Hyatt, plus Story Hotel Riddargatan și Story Hotel Signalfabriken Stokholm și Story Hotel Studio Malmö în Malmö.
Sursă: hosteltur.com