Shadow

Sfaturi pentru a reduce impactul economic al coronavirusului în restaurante

Firma de selectare de personal și de consultanță Linkers și portalulul de locuri de muncă Hosteleo din Spania au prezentat cinci sfaturi care ar putea ajuta restaurantele și locurile să minimizeze impactul economic al coronavirusului. De la regularizarea vacanțelor personalului și controlul stocului de produse, la regândirea funcțiilor fiecărui angajat și la a îmbunătăți comunicarea în perioade de criză. 

După cum explică David Basilio, CEO-ul Hosteleo, și Marianela Olivares, CEO-ul Linkers, este timpul ca localurile să profite de planurile lor, de empatia și dinamismul lor și este timpul pentru antreprenori să fie mai analitici și organizați în fiecare dintre pașii pe care îi fac pentru a depăși această situație.

  • A profita pentru a regulariza vacanțele personalului

Este momentul să se organizeze bine sărbătorile și vacanțele personalului, astfel încât, odată ce se întâmplă această situație, unitatea este la 100% pentru a încerca să își recupereze numărul și normalitatea cât mai curând posibil.

  • Analizarea situației depozitelor și produselor

Trebuie făcut un inventar detaliat, pentru a cunoaște în detaliu ce se află în depozite și cantitatea de produse pentru a putea efectua acțiuni de vânzare direcționată și sugerată de aceste posibile surplusuri. În plus, trebuie implementate mai multe instrumente de control al stocurilor și mărfurilor pentru a optimiza comenzile către ceea ce „iese” cu adevărat, evitând astfel acumularea inutilă.

  • Analizarea funcțiilor pe care le îndeplinește fiecare post

Cât timp va dura criza, consumul va fi afectat și cu siguranță va lăsa unele schimbări în obiceiurile clienților, astfel încât este timpul să fie analizate funcțiile îndeplinite de fiecare dintre pozițiile din cadrul afacerii, pentru a optimiza performanța acestea, în fața unor eventualități sau modificări care pot apărea.

  • Pregătirea unei comunicări mai fluide

Oferirea de orientări specifice care ajută la „normalizarea” acestui tip de situație este esențială pentru a reduce la minimul daunele. Pentru aceasta, posturile de responsabilitate trebuie să aibă o comunicare mai fluidă cu pozițiile operaționale ale restaurantului: informarea, răspunsul la orice îndoială care poate apărea și oferirea de flexibilitate în acest moment delicat. O echipă calmă transmite acelasi sentiment clienților, iar acest factor va fi definitiv acum.

  • Adaptarea marketingului la mediu

Vânzările vor scădea brusc în aceste săptămâni, iar echipa de marketing ar trebui să adapteze acțiunile în mediul magazinului în loc de campaniile programate. În aceste momente, clienții simt apropierea localurilor care se preocupă să ofere produse adaptate la realității unei comunități, prin urmare, acest nivel de empatie va fi necesar pentru a efectua acțiuni de marketing în loc de companiile programate, oricât de bune ar fi.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.