Secretul succesului croazierelor, conform Carnival

Creșterea popularității navelor de croazieră răspunde dorinței oamenilor de a obține maximul din banii lor, deoarece costul poate fi cu până la 50% mai mic decât un concediu pe uscat, potrivit vicepreședintelui afacerilor corporative al Carnival Corporation, Carlos Orta

 

Orta, născut în Cuba, explică numeroasele motive pentru care 27 de oameni planifică o croazieră în acest an, conform prognozelor industriei. Din acel număr record de pasageri de croazieră, aproximativ jumătate vor călători pe una dintre cele nouă linii ale Carnival, care este considerată cea mai mare companie de croazieră din lume. 

 

O croazieră nu înseamnă doar „o vacanță grozavă”, ci o relație „excepțională” între valoarea sa și ceea ce obții. Potrivit Orta, acesta poate costa între 40% și 50% mai puțin decât dacă cineva alege să călătorească de pe uscat. 

 

Despre gradul de satisfacție generat de croaziere vorbesc cifre precum cele extrase dintr-un raport al Organizației Mondiale a Turimului (UNWTO), care face parte din Națiunile Unite. În perioada 2004-2014, popularitatea vacanțelor de croazieră a crescut mai rapid decât cea a vacanțelor de pe uscat. Diferența este de 20 de puncte procentuale. În plus, un studiu recent realizat de industria de croaziere dezvăluie că, în 89% din cazuri, pasagerii de croazieră au fost foarte sau extrem de mulțumiți de experiență, în 86% au declarat că sunt interesați să se bucure din nou de o croazieră și în 84% care ar recomanda unui prieten să urmeze pașii lor. În 69% din cazuri, de asemenea, au considerat că valoarea unei nave de croazieră este mai buna decât cea a unei vacanțe pe uscat. 

Carnival Valor în portul Miami.
Carnival Valor în portul Miami.

 

Unul dintre miturile pe care Orta dorește să îl alunge este că croazierele este doar pentru un anumit tip de oameni, deoarece, spune el, există o croazieră potrivită pentru fiecare persoană. Cu ideea de a introduce mai mulți oameni în croazieră, Carnival a lansat programe originale de televiziune care arată cum este să călătorești pe o navă de croazieră, primul canal digital de streaming al unui agent de turism disponibil pe Amazon Fire, Apple TV și Roku. 

 

Pentru piața hispanică, el a lansat „The Great Surprise”, pe care Univision îl transmite duminică seara și îl conduce celebrul Poncho de Anda, plus „Călătorul cu Josh Garcia”, pe Telemundo, care se emite și în engleză pe NBC. 

 

Potențialul pieței hispanice din SUA

Orta a spus că hispanicii, cu o putere de cumpărare din ce în ce mai mare, nu sunt străini de popularitatea crescândă a croazierei, ci chiar opusul. Hispanicii din SUA cheltuiesc în medie 56.000 de milioane de dolari pe an pentru călătorii în țară și 10.000 de milioane pentru călătorii în străinătate și călătoresc comparativ mai mult decât alte grupuri. Pentru aproximativ 35% dintre hispanici, cel mai bun tip de vacanță este o croazieră, potrivit Cruise Lines International Association (CLIA). 

 

Otra adaugă că Carnival a consolidat și îmbunătățit mai multe terminale din California și Florida și are branduri care oferă vacanțe pe toate coastele țării. „În fiecare an tot mai multi hispanici sunt seduși de croazieră”, spune Orta. 

 

În opinia sa, atractivitatea navelor de croazieră persistă, deoarece industria se străduiește să prezinte noi oferte și abordări. „Tot ceea ce facem, de la marketing la parteneriate, prin oferta la bord, se învârte în jurul ideii de a depăși așteptările pasagerilor în fiecare zi, spune Orta. Acest ghid simplu a dus Carnival la succes, adaugă el. „Angajații noștri de la bord și de pe teren au pasiunea de a face tot ce pot pentru a asigura pasagerilor noștri o vacanță grozavă, iar rezultatul se vede la cei care repetă experiența și la cei care pentru prima data au în vedere croaziera”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.