Emirates a lansat în luna octombrie o rută biometrică integrată în Aeroportul Internațional Dubai. Experiența în aeroport fără contact (contactless) și cu o biosecuritate mai mare, în plină pandemie de COVID-19, este acum deschisă pasagerilor la plecare și la sosire. Călătoria, susținută de cea mai recentă tehnologie biometrică dezvoltată, oferă călătorilor o zi de călătorie fără complicații sau contact, de la check-in până la porțile de îmbarcare, ceea ce îmbunătățește fluxul de clienți prin aeroport cu mai puține controale ale documentelor și mai puține cozi, conform companiei aeriene.
Printr-o combinație de recunoaștere facială și de iris, pasagerii Emirates pot face check-in, pot îndeplini formalitățile de imigrație, pot intra în lounge și se pot îmbarca în zborurile lor, pur și simplu plimbându-se prin aeroport, fără a interacționa. Diferitele puncte de pe traseul biometric permit călătoria fără contact, reducând interacțiunea umană pentru a promova biosecuritatea și protecția sănătății.
Adel Al Redha, directorul operațional Emirates, a comentat: „Am lucrat întotdeauna pentru a oferi o experiență excelentă clienților în toate etapele călătoriei lor și acum este chiar mai vital ca niciodată să folosim tehnologia și să implementăm produse și să introducem procese care se concetrează nu numai pe urmărirea rapidă a clienților, ci și pe sănătate și siguranță în timpul călătoriei lor. Ruta biometrică fără contact de generația următoare este inițiativa finală a unei serii pe care am introdus-o pentru a ne asigura că, cu Emirates, călătoria se desfășoară fără probleme și oferă clienților mai multă liniște sufletească”.
Punctele de contact biometrice sunt instalate în prezent la ghișeele de check-in selectate pentru First, Business si Economy Class din Terminalul 3 al aeroportului din Dubai; la porțile de imigrare, inclusiv „tunelul inteligent”; și la intrarea în Emirates VIP Lounge în holul B, precum și la porțile de îmbarcare selectate. Zonele în care sunt instalate echipamente biometrice sunt clar marcate și, în viitor, vor fi implementate unități suplimentare la fiecare punct de contact.
„Tunelul inteligent”, un proiect al Direcției Generale de Rezidență și Afaceri Externe din Dubai (GDRFA) în colaborare cu Emirates, este o premieră mondială în domeniul controlului pașapoartelor, în care pasagerii pur și simplu trec printr-un tunel și sunt „eliberați” de agenții de imigrație fără intervenție umană sau necesitatea unei ștampile fizice de pașaport.
În plus, Emirates și-a extins politicile de rezervare oferind flexibilitate în planificarea călătoriilor. Clienții Emirates care cumpără un bilet pentru a călători până la 31 martie 2021, au condiții extinse și opțiuni de rezervare din nou, în cazul în care trebuie să-și schimbe călătoria: modificarea datelor, prelungirea valabilității biletului timp de doi ani sau convertirea lui într-un voucher pentru a-l utiliza în orice cumpărare viitoare de zboruri proprii sau pentru familie sau prieteni.
Sursă: hosteltur.com