Shadow

Royal Caribbean vinde Azamara

Royal Caribbean Group își va vinde brandul Azamara către firma de capital privat Sycamore Partners pentru 201 de milioane de dolari (165,9 milioane de euro) în numerar, permițându-i să se concentreze asupra extinderii celorlalte trei branduri – Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Silversea. Împreună cu tranzacția, COO-ul Azamara, Carol Cabezas, a fost numită președinte Azamara, care a fost responsabil de când Larry Pimentel a renunțat la funcția de CEO în aprilie, după un deceniu la conducerea brandului. 

Sycamore, care spune că este specializată în investiții de consum, de vânzare cu amănuntul și de distribuție, va achiziționa toate cele trei nave ale Azamara, precum și proprietatea intelectuală a acesteia, potrivit unui raport al TravelWeekly. Achiziția, care se așteaptă să fie finalizată în primul trimestru al acestui an, pare a fi singura investiție legată de Sycamore. Fostul președinte al Holland America Line Orlando Ashford a devenit consilier strategic al Sycamore Partners în septembrie anul trecut.

Royal a spus că va colabora îndeaproape la o tranzație fără probleme pentru angajați, clienți și alte părți interesante ale Azamara.

„Strategia noastră a evoluat pentru a plasa mai multe resurse în spatele a trei branduri globale, Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Silversea și a lucra pentru a le dezvolta pe măsură ce ieșim din această perioadă fără precedent, a declarat CEO-ul Royal Caribbean Group, Richard Fain, într-o declarație. „Cu toate acestea, Amazara rămâne un brand puternic cu un potențial imens de creștere, iar palmaresul lui Sycamore arată că vor fi buni administratori a ceea ce echipa Azamara a construit în ultimii 13 ani”.

Azamara a debutat în 2007 ca un brand „de lux”, despre care Fain a spus la acea vreme că va umple golul dintre premium și lux, care înainte de sosirea lui Azamara era ocupat doar de Oceania Cruises, care este promovat ca „premium superior”.

Stefan Kaluzny, director general al Sycamore, a declarat că compania intenționează „să se bazeze pe mulți ani de succes în serviciul clienților fideli ai brandului. Credem că Azamara va continua să fie una dintre cele mai bune opțiuni pentru călătorii exigenți pe măsură ce industria croazierelor se va recupera în timp”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.