Shadow

Piața germană: cerere în creștere pentru hoteluri superioare și all-inclusive

Opt din zece turiști germani au rezervat în această vară un hotel de 4 sau 5 stele, iar pachetele all-inclusive au fost mai solicitate ca niciodată, potrivit celor mai recente date ale Barometrului de călătorie Dertour Summer 2023. Spania a fost principala destinație pentru vacanțele pe distanțe scurte și medii și a doua alegere pentru călătoriile în familie. 

Raportul turoperatorului german analizează tendințele și comportamentul de călătorie în comparație cu perioada iunie-septembrie 2022.

Sven Schiñarsky, manager de produs al Dertour și al brandurilor sale surori ITS și Meiers Weltreisen, a remarcat că, în ciuda creșterii costului vieții, „în mod interesant, nu s-au făcut economii pentru vacanța de vară din 2023”.

Datele Barometrului de călătorie de la al doilea cel mai mare operator de turism din Germania arată că 80% dintre oaspeți și-au petrecut vacanța de vară în hoteluri de 4 sau 5 stele, anul trecut procentul fiind de 79%. De asemenea, cererea pentru hoteluri de lux a crescut ușor: un sfert dintre oaspeți (25%) au ales un hotel de 5 stele, cu două puncte procentuale mai mult decât vara trecută.

„Hotelurile de cinci stele sunt situate în cele mi bune locații, oferă intimitate, exclusivitate și o nota de lux, un stil de viață de care oaspeții se bucură în vacanță, departe de viață de zi cu zi”, a remarcat Sven Schikarsky.

Piața germană: cerere în creștere pentru hoteluri superioare și all-inclusive
Hotel Iberostar Selection Llaut Palma, de 5 stele. Sursă: Iberostar.

Hotelurile de 4 stele au fost alese de 55% din oaspeți, fiind cea mai rezervată categorie, în ciuda unei scăderi de un punct procentual față de vara precedentă. O cincime dintre călători, 20%, au optat cel mai mult pentru unități de 3 stele.

„Tendința generală către hoteluri de calitate superioară, pe care o observăm încă din vara anului 2022, este aici pentru a rămâne, în ciuda poverii actuale a creșterii costului vieții”, spune Schikarsky.

De asemenea, raportul arată că tendința de a se orienta către pachetele all-inclusive continuă, cu o creștere a ponderii acestora cu 6 puncte procentuale, ajungând la 45%. Opțiunile de mic dejun și demipensiune au pierdut fiecare patru puncte procentuale față de anul precedent. A doua cea mai populară opțiune de masă, micul dejun, este aleasă de cel puțin peste un sfert dintre oaspeți (26%), iar demipensiune de aproximativ o cincime (21%).

Regimul all-inclusive s-a dezvoltat considerabil în ultimii ani și nu mai înseamnă un bufet monoton de hotel, ci, pe lângă restaurantele bufet foarte atractive și variate, cu multe ingrediente proaspete, include adesea și restaurante à la carte și mâncăruri cu un standard ridicat. Există adesea stații de gătit live și multe servicii incluse pe plajă și în timpul practicării activităților sportive. Astîzi, all-inclusive înseamnă mâncare de înaltă calitate și plăcerea vacanței·, a explicat Sven Schikarsky.

Mai multe rezultate ale Barometrului în Tunisia intră în Topul 5 al celor mai bune destinații de familie ale DER Touristik.

 

Sursă; hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.